آمادگی نفت و گاز آغاجاری برای بازگشت به فراوری حداکثری

به گزارش تور ارمنستان، امکان دریافت 30 هزار بشکه نفت نمکی و شرایط بازگشت به فراوری حداکثری با انتها کار تعمیرات اساسی مخزن ثقلی مارون 2 برای شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مهیا شد.

آمادگی نفت و گاز آغاجاری برای بازگشت به فراوری حداکثری

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، پژمان قضائی پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: مخزن ائتلاف کننده ثقلی نمکزدایی مارون 2 نقش بسیار مهمی در فرآورش نفت نمکی میدان های مارون2 و آغاجاری را دارد.

وی اضافه کرد: این مخزن با گنجایش 27 هزار مترمکعب، بزرگترین مخزن در حوزه عملیاتی شرکت آغاجاری است که پس از 10 سال برای تعمیر اساسی از سرویس خارج شد و مصادف با روز ملی شدن صنعت نفت با همت و کوشش مشترک مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (اداره تعمیرات اساسی آغاجاری) و مجموعه های عملیاتی و فنی مهندسی شرکت آغاجاری، تعمیرات اساسی آن انتها یافت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری یادآور شد: با عملیاتی شدن این مخزن ثقلی، روزانه 30 هزار بشکه نفت نمکی به فراوری اضافه کرده می گردد.

قضائی پور ضمن اشاره به انجام تعمیرات اساسی کم سابقه و گسترده گفت: شرکت آغاجاری در سالی که سپری شد، با بهره گیری از فرصت کاهش تکلیفی، اقدام های گسترده و مهمی را برای ایمن سازی تأسیسات و خطوط لوله به پایان رسانده است و اکنون آمادگی کامل را برای فراوری حداکثری ایمن و پایدار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 947

به "آمادگی نفت و گاز آغاجاری برای بازگشت به فراوری حداکثری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی نفت و گاز آغاجاری برای بازگشت به فراوری حداکثری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید