اوپن استرالیا؛ شگفتی در نیمه نهایی

به گزارش تور ارمنستان، مرحله نیمه نهایی تنیس زنان اوپن استرالیا با شگفتی توام بود و 2 تنیس باز مطرح دنیا از رسیدن به فینال بازماندند.

اوپن استرالیا؛ شگفتی در نیمه نهایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران در اولین بازی آشلی بارتی بهترین تنیس باز حال حاضر جهان از کشور استرالیا با صوفیا کنین از آمریکا روبرو می گردد. در این ملاقات صوفیا شگفتی ساز شد و در دو ست متوالی حریفش را با اقتدار مغلوب کرد.در ست اول دو تنیس باز در امتیاز 6-6 با هم به تساوی رسیدند و بازی برای دریافت امتیاز نهایی به تای برک کشیده شد .صوفیا در این مرحله هشت بر شش به فزونی رسید تا امتیاز هفتم را بدست آورد.در ست دوم کنین که رنک چهاردهم جهان را در اختیار دارد 7-5 به پیروزی رسید تا برای اولین بار به فینال یک گراند اسلم معتبر جهان ا راه یابد.

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی گابرینی مارکوزا از اسپانیا با سیمونا هالپ رنک سوم جهان از رومانی ملاقات کرد .در این بازی هم برخلاف پیش بینی ها تنیس باز گمنام اسپانیایی در دوست متوالی تنیس باز نامدار رومانیایی را حذف کرد.در ست اول دو تنیس باز در امتیاز 6-6 به تساوی رسیدند تا تای برک برنده این بازی را معین کند.در این مرحله مارکوزار با فزونی 10 -8 به امتیاز هفتم رسید.نماینده اسپانیا در ست دوم پیروز شد 7-5 برحریفش غلبه کند تا تنیس باز رنک سی و دوم جهان برای اولین بار به فینال برسد.

  • سقوط نادال در ملبورن | بیستمین گراند اسلم عقب افتاد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 179

به "اوپن استرالیا؛ شگفتی در نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپن استرالیا؛ شگفتی در نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید