اینترنت پاک در دسترس دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش تور ارمنستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: اینترنت پاک به وسیله اپراتور های تلفن همراه در اختیار دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد قرار می گیرد.

اینترنت پاک در دسترس دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش از ، سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به دسترسی اینترنت پاک برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد بیان نمود: اینترنت پاک به وسیله اپراتور های تلفن همراه در اختیار دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد قرار می گیرد.

او توضیح داد: در این راستا مددجویان در یک شبکه داخلی به تمامی احتیاج های مجازی هدفمند دسترسی پیدا می نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همچنین کمیته امداد خدمات فرهنگی متنوعی در فضای مجازی به مددجویان ارائه خواهد داد.

  • هزار و 250 مدرسه خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل می گردد

او با اشاره به مسکن محرومان گفت: در سفر اسفندماه سال 98 دکتر نوبخت به خراسان جنوبی تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومان منعقد شد که در این راستا ساخت این واحد ها بر عهده بنیاد مسکن و کمیته امداد نهاده شد.

سلم آبادی ادامه داد: از 10 هزار واحد مسکن محرومین 5 هزار واحد ویژه مددجویان کمیته امداد و 5 هزار واحد توسط بنیاد مسکن در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین از 5 هزار واحد مسکونی محرومین کمیته امداد تا به امروز 2 هزار و 500 واحد به مددجویان واگذار شده است و 2 هزار و 500 واحد دیگر تا خاتمه شهریور ماه به مددجویان تحت حمایت واگذار خواهد شد.

او با بیان اینکه در شهرستان طبس یکی از بهترین نقاط برای ساخت مسکن در اختیار محرومان نهاده شده است اضافه نمود: همچنین در شهرستان های نهبندان، قاین و سرایان نیز مسکن محرومان در بهترین نقاط ساخته می گردد.

ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 556

به "اینترنت پاک در دسترس دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت پاک در دسترس دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید