جزئیات نحوه توزیع گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید

به گزارش تور ارمنستان، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به ذخایر مناسب گوشت و مرغ منجمد، توزیع تا 15 فروردین سال 99 ادامه دارد.

جزئیات نحوه توزیع گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ، درباره آخرین شرایط عرضه گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: بنابر تصمیمات ستاد تنظیم بازار در هفته های اخیر توزیع گوشت و مرغ منجمد در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و تعاونی ها شروع شده که با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال از فروشگاه های زنجیره ای، مجوز عرضه در خرده فروشی ها دریافت شد.

وی از شروع عرضه گوشت و مرغ منجمد در خرده فروشی ها اطلاع داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو گوشت گوسفندی منجمد با نرخ 40 هزار تومان در خرده فروشی ها عرضه می گردد.

سالمی از کاهش قیمت مرغ در بازار اطلاع داد و اضافه نمود: بنابر تمهیدات ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ یک هزار تومان کاهش یافته است به طوریکه هر کیلو مرغ با نرخ 11 هزار و 600 تومان به عوامل توزیع و 12 هزار تومان در خرده فروشی عرضه می گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه گوشت و مرغ منجمد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به ذخایر مناسب پشتیبانی امور دام، توزیع گوشت و مرغ منجمد با نرخ مصوب تا 15 فروردین در خرده فروشی ها ادامه دارد.

ارزانی گوشت در راه است

مدیر کل پشتیبانی امور دام اضافه نمود: بنابر توصیه متخصصان عفونی، انجماد محصولات مرغ و گوشت از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می نماید.

سالمی درباره آخرین شرایط توزیع نهاده های دامی گفت: براساس معرفی نامه سازمان جهاد کشاورزی ذرت و کنجاله سویا عرضه می گردد و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی امور دام 160 هزار تن ذرت برای توزیع در کل کشور تخصیص داده است، اظهار کرد: 7 هزار تن از این میزان مربوط به استان تهران است که پس از صدور معرفی نامه سازمان جهاد، توزیع صورت می گیرد، ضمن آنکه محدودیتی برای عرضه کنجاله سویا وجود ندارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام در خاتمه قیمت هر کیلو ذرت در بنادر را یک هزار و 350 تومان و کنجاله سویا 2 هزار و 350 تومان خاطرنشان کرد و گفت: براین اساس هر کیلو ذرت با نرخ یک هزار و 600 تومان و کنجاله سویا 2 هزار و 500 تومان در اختیار مرغداران قرار می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 239

به "جزئیات نحوه توزیع گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نحوه توزیع گوشت و مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید