جولان کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش تور ارمنستان، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای نخستین بار در چند روز اخیر اندازه موارد سرپایی و بستری کرونا در استان سیستان و بلوچستان از میانه کشوری فراتر رفته است.

جولان کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایسنا ایرج حریرچی 10 تیرماه در سفر به زاهدن اضافه نمود: در سیستان و بلوچستان به علت شرایط اقلیمی و فاصله گذاری اجتماعی در اوج گیری های قبلی کرونا اندازه آمار بستری و مرگ و میر حتی به میانه کشوری نرسیده بود، باید توجه داشت ایمنی اکتسابی چندانی نسبت به سایر استان ها در این استان وجود ندارد.

وی اضافه نمود: از طرفی ویروس دلتا از جنوب شرقی وارد کشور شده و با توجه به خواستگاه این ویروس در هند و شرایطی که در افغانستان به وجود آمده احتمال افزایش مهاجرت به ایران از جهت های مختلف وجود دارد.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بعلاوه شاهد افزایش موارد بستری در سیستان و بلوچستان هستیم و هم اینک 720 بیمار کرونایی بستری در این استان داریم.

وی با درخواست از مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی اضافه نمود: می دانیم مردم در فشار قرار دارند و از نظر مالی دچار مشکل هستند، اما خواهش می کنیم مردم بویژه در استان های جنوبی همکاری نمایند تا با رعایت دستورالعمل ها و واکسیناسیون سریع و گسترده در آینده نزدیک بتوانیم از بیماری رهایی پیدا کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1111

به "جولان کرونا در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان کرونا در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید