حسینی: قهرمانی در آسیا سخت است اما برای هر سختی آماده می شویم، فرقی ندارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنیم

به گزارش تور ارمنستان، کاپیتان پرسپولیس گفت: قهرمانی در آسیا سخت است چرا که مرحله بعد فصل آینده برگزار می گردد و تیم های عربی می توانند سرمایه گذاری نمایند اما ما برای هر سختی آماده می شویم.

حسینی: قهرمانی در آسیا سخت است اما برای هر سختی آماده می شویم، فرقی ندارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

سیدجلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد فزونی پرسپولیس مقابل لخویا و صعود این تیم گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و خودمان را برای این موضوع آماده نموده بودیم.

وی اضافه نمود: در بازی رفت و در غیاب هوادارانمان که خیلی تاثیرگذار بود شرایط برد را داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. در بازی برگشت برای یک بازی سخت مقابل تیمی که سرمایه گذاری زیادی انجام داده وبه یکی از قدرت های آسیا تبدیل شده است آماده بودیم.

حسینی در مورد اینکه دوست دارد در مرحله بعد پرسپولیس با چه تیمی روبه رو گردد، گفت: دیگر نمی گردد تیمی را راحت گرفت. الهلال در گروه خودمان بود و یکی از قدرت های آسیا است. الاهلی عربستان در سالیان اخیر با شرایط خوب در آسیا حاضر می گردد و العین نیز همواره تیمی مدعی است. هر سه تیم خطرناک هستند و قطعا برنامه ریزی و سرمایه گذاری خواهند داشت.

کاپیتان پرسپولیس یادآور شد: مطمئنا هر سه تیم خود را برای مرحله بعد آماده می نمایند و این کاری است که ما و حتی دیگر تیم های ایرانی نمی توانند آن را انجام دهند. ما هیچ وقت مثل آنها نمی توانیم خود را در شرایط خوب نگه داریم و آمادگی مناسب داشته باشیم. کار سختی در مرحله بعد داریم و برای ما فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم چرا که هر سه تیم از قدرت های آسیا هستند.

حسینی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس توانایی قهرمانی آسیا را دارد، گفت: قهرمانی در آسیا خیلی سخت است چرا که متاسفانه مرحله بعد در فصل آینده برگزار می گردد و تیم های عربی می توانند سرمایه گذاری های خود را انجام دهند. این تیم ها بودجه های خیلی خوبی دارند و از امکانات مناسبی برخوردار هستند و این چیزها را ما نداریم و متاسفانه نمی توانیم با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم. با این تفاسیر ما برای هر بازی و سختی آماده می شویم تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 98

به "حسینی: قهرمانی در آسیا سخت است اما برای هر سختی آماده می شویم، فرقی ندارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: قهرمانی در آسیا سخت است اما برای هر سختی آماده می شویم، فرقی ندارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید