خبرنگاران 1063 مددجوی کهگیلویه و بویراحمد از آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شدند

به گزارش تور ارمنستان، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 63 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تا به امروز از آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

خبرنگاران 1063 مددجوی کهگیلویه و بویراحمد از آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شدند

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اعتبار هزینه شده برای ارائه آموزش فنی و حرفه ای به این تعداد از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمدچهار میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

وی افزود: آموزش فنی و حرفه ای ارائه شده به این تعداد از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد شامل پایدارسازی و توسعه طرح های اشتغالزایی، کارآفرینی، حرفه آموزی، کاریابی و مهارت آموزی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های مهم کاری کمیته امداد کشور و این استان ارائه آموزش فنی و حرفه ای به مددجویان زیر پوشش و ترویج کارآفرینی بین آنان است.

مبشری عنوان کرد: نخستین گام برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بحث اشتغال بوده و ارائه آموزش فنی و حرفه ای نیز زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار بین آنان است.

وی ابراز داشت: آموزش های مهارتی متناسب با بازار کار به استقلال اقتصادی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی این نهاد کمک بسزایی می کند.

مبشری گفت: ارائه آموزش فنی و حرفه ای می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را برای ورود به بازار کار آماده کند و این امر در زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

افزون بر 45 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 114 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 872

به "خبرنگاران 1063 مددجوی کهگیلویه و بویراحمد از آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1063 مددجوی کهگیلویه و بویراحمد از آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید