خبرنگاران 450 میلیارد تومان از سوی صنعت بیمه به وزارت بهداشت پرداخت می شود

به گزارش تور ارمنستان، تهران- خبرنگاران- کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت 450 میلیارد تومان توسط صنعت بیمه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای آینده خبر داد.

خبرنگاران 450 میلیارد تومان از سوی صنعت بیمه به وزارت بهداشت پرداخت می شود

به گزارش پنجشنبه شب وزارت اقتصاد و امور دارایی، بنا بر اعلام کمیته مذکور، با هماهنگی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، صنعت بیمه کشور معادل 450 میلیارد تومان برای رفع مشکل نقدینگی و مقابله با ویروس کرونا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت خواهد کرد.

همچنین این کمیته از پرداخت 560 میلیارد تومان توسط معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد برای تأمین مالی بیمه سلامت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته جاری خبر داد.

بنا به اعلام این کمیته، مبلغ 70 میلیارد تومان نیز در هفته جاری از سوی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد بابت خرید دارو در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت شده است.

این گزارش همچنین از واریز یک هزار میلیارد تومان بابت یک درصد طرح سلامت در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این اقدامات، به میزان 15 میلیارد تومان در وجه اورژانس کشور و 200 میلیارد تومان هم از محل منابع هدفمندی یارانه ها بابت سختی کار پرستاران در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 254

به "خبرنگاران 450 میلیارد تومان از سوی صنعت بیمه به وزارت بهداشت پرداخت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 450 میلیارد تومان از سوی صنعت بیمه به وزارت بهداشت پرداخت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید