راز موفقیت چین در مهار کرونا، ویروس قاتل فرصتی برای تمرین نظامی

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، رای الیوم در مطلبی با اشاره به توان چین برای مقابله با کرونا آورده است: پس از اینکه چین بخش هایی از این کشور به ویژه استان هوبی و در راس آن شهر ووهان را قرنطینه کرد بسیاری از رسانه های غربی از فاجعه بهداشتی که چین را فرا خواهد گرفت و به جهان سرایت خواهد نمود، خبر دادند اما چین ظرف چند هفته کرونا را مهار کرد اما کرونا به دیگر مناطق جهان از جمله ایتالیا و اسپانیا سرایت کرد و از حیث مبتلایان و فوتی ها چین را پشت سرگذاشتند و آمار کرونایی ها در آمریکا چند برابر چین شد.

راز موفقیت چین در مهار کرونا، ویروس قاتل فرصتی برای تمرین نظامی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این رسانه در ادامه می نویسد: شاید رمز موفقیت چینی ها این باشد که کرونا از سوی آمریکا بوده است و بر اساس این نگرش که در معرض جنگ بیولوژیک قرار گرفته اند با آن برخورد کردند و کاملا به شکل نظامی با آن برخورد کردند.

رای الیوم نوشت: با نگاهی به شیوه برخورد مقامات چینی ها با کرونا تعیین می گردد که آنها خط مشی نظامی در پیش دریافتد. چین اقدام به برپایی بیمارستان های موقت و صحرایی ویژه کرونایی ها کرد و آنها را از بقیه جدا کرد و کرونایی ها را به عنوان مجروح جنگی انگاشت و با کرونا کوبنده برخورد کرد و بسیاری از کشورها مانند فرانسه اشتباه کردند که بیمارستانهای ویژه برای کرونایی ها برپا نکردند و آنها را به بیمارستانهایی بردند که دیگر بیماران در آن قرار داشتند و با وجود اینکه یک طبقه یا دو طبقه بیمارستان را به کرونایی ها اختصاص دادند اما این سبب شد که دیگر بیماران هم کرونا بگیرند زیرا در همان بیمارستان بودند.

این رسانه آورده است: چین به کادر مدنی که بیشتر آنها از پزشکان نظامی دارای تجهیزات بودند روی آورد و پزشکان نظامی چینی کرونایی ها را درمان می کردند و از سوی دیگر آنها کرونا را به مثابه تمرینی برای جنگ بیولوژیک محسوب کردند.

رای الیوم در ادامه می نویسد: با افزایش شمار کرونایی ها در آمریکا، پنتاگون هم به دنباله روی از چینی ها روی آورد و تصمیم به در پیش دریافت خط مشی چینی ها و برپایی صدها بیمارستان صحرایی در ایالتهای مختلف آمریکا گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 304

به "راز موفقیت چین در مهار کرونا، ویروس قاتل فرصتی برای تمرین نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز موفقیت چین در مهار کرونا، ویروس قاتل فرصتی برای تمرین نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید