سعادتمند: کمپ مرحوم حجازی به نام استقلال شد، طرفداران نگران جابجایی نباشند

به گزارش تور ارمنستان، مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی درباره کمپ مرحوم حجازی، سرپرست جدید تیم و جابجایی ارایه کرد.

سعادتمند: کمپ مرحوم حجازی به نام استقلال شد، طرفداران نگران جابجایی نباشند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره کمپ مرحوم حجازی، گفت: امروز خوشحالم که می توانم این خبر خوب را به طرفداران عزیز بدهم که بعد از سه ماه کوشش شبانه روزی توسط همکارانم در باشگاه استقلال و ارگان های مرتبط، سند تک برگی کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر و این مجموعه رسما متعلق به استقلال شد.

وی در مورد انتصاب نصرالله عبداللهی به سمت سرپرستی استقلال هم گفت: باید از زحمات سعید رمضانی عزیز تشکر کنم که در این مدت بسیار زحمت کشید ولی به دلیل فشار کار و بیماری ترجیح داد تا کنار برود و من هم بعد از جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدم که آقای عبداللهی از پیشکسوتان دلسوز و خوشنام استقلال، بهترین گزینه برای این سمت هستند و امیدوارم که در کارشان پیروز باشند.

مدیرعامل استقلال درباره شرایط نقل و انتقالاتی تیمش هم گفت: طبیعتا تا زمانی که چیزی رسما امضا نگردد نباید اعلام گردد. ولی این را خدمت طرفداران عزیزمان می گویم که نگران نباشند و ما هم در حوزه تمدیدی ها و هم در مورد جذب بازیکنان جدید در مراحل بسیار خوبی هستیم و به زودی دل طرفدارانمان را شاد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 609

به "سعادتمند: کمپ مرحوم حجازی به نام استقلال شد، طرفداران نگران جابجایی نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: کمپ مرحوم حجازی به نام استقلال شد، طرفداران نگران جابجایی نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید