قاسم الاعرجی بر لزوم گسترش امنیت در نقاط مختلف عراق تأکید کرد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از الفرات نیوز، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق با عبدالغنی الاسدی رئیس دستگاه امنیت ملی این کشور ملاقات و مصاحبه کرد. دو طرف در جریان این ملاقات در مورد آخرین تحولات امنیتی عراق بحث و گفتگو کردند.

قاسم الاعرجی بر لزوم گسترش امنیت در نقاط مختلف عراق تأکید کرد

مشاور امنیت ملی و رئیس دستگاه امنیت ملی عراق همچنین درباره راهکارهای تقویت مبارزه با بقایای تروریسم با یکدیگر رایزنی کردند. الاعرجی در جریان این ملاقات بر لزوم تقویت کوشش ها برای گسترش امنیت در نقاط مختلف عراق تأکید کرد. وی گفت که نبرد با بقایای داعش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این درحالی است که اخیراً بعضی ناامنی ها در استان های صلاح الدین و دیالی عراق ظهور و بروز پیدا نموده است. در یکی از این حوادث بود که افراد ناشناس به منطقه فرحاتیه واقع در استان صلاح الدین یورش برده و 12 تَن از شهروندان عراقی را ربودند و 8 نفر از آنها را قتل عام کردند.

افزون بر این، افراد مسلح ناشناس به منطقه مقدادیه در استان دیالی نیز یورش بردند و شیخ علی فضاله الکعبی، از شیوخ عشایر این منطقه را ربودند. آنها پس از ربایش شیخ الکعبی وی را به قتل رساندند و سپس بدنش را بمبگذاری کردند. بمب های کارگذاشته شده در بدن شیخ الکعبی در هنگام تدفین پیکرش موجب شهادت فرزند و 3 نوه اش شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 695

به "قاسم الاعرجی بر لزوم گسترش امنیت در نقاط مختلف عراق تأکید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم الاعرجی بر لزوم گسترش امنیت در نقاط مختلف عراق تأکید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید