مدیر سابق بازرسی میراث فرهنگی فراری است؟ ، بای: رئوف حنان بخاطر کرونا پیروز به بازگشت نشد

به گزارش تور ارمنستان، مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دانشجو گفت: مدیر سابق این وزاتخانه کاملا قانونی به سفر خارجی رفته و قرار بوده بزودی به کشور بازگردد که متاسفانه به خاطر شرایط کرونا، بازگشت ایشان به کشور به تعویق افتاده است.

مدیر سابق بازرسی میراث فرهنگی فراری است؟ ، بای: رئوف حنان بخاطر کرونا پیروز به بازگشت نشد

به گزارش دانشجو، روز گذشته یکی از فعالین فضای مجازی مدعی شد مدیرکل سابق بازرسی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی در پی افشای فساد و احتمال دستگیری از کشور متواری شده است.

گفته می شود این مدیر علی اکبر مونسان به دلیل روشن شدن فساد مالی و دستگیری چند تن از مدیران استانی از کشور فرار کرده است و خبری از وی نشده از همین رو یک منبع آگاه در قوه قضائیه در گفتگو با دانشجو مدعی شد پرونده فرد مذکور در دست ضابط قضایی است و هنوز به قوه قضائیه ارجاع نشده است.

علیرضا بای، مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران درباره ادعای فرار رحمت الله رئوف حنان مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات این وزارتخانه به اتهام فساد مالی گفت: متاسفانه برخی دوستان بدون کسب اطلاعات دقیق از اصل ماجرا، به افراد مختلف اتهام می زنند .

وی گفت: رحمت الله رئوف حنان 5 ماه است که دیگر هیچ سمتی در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ندارد و صرفا به عنوان پژوهشگر این وزارتخانه مشغول به همکاری است.

بای ادامه داد: رئوف حنان چندی پیش برگه مرخصی برای سفر خارج از کشور برای سرزدن به خانواده خود را پر کرد و کاملا قانونی به این سفر خارجی رفته است و قرار است بزودی به کشور بازشود که متاسفانه به خاطر شرایط کرونا، بازگشت ایشان به کشور به تعویق افتاده است.

بای در ادامه شرح داد: بنده طی صحبتی که ساعاتی پیش با جناب رئوف داشتم، ایشان به شدت از این اتهام شاکی بودند و با قاطعیت گفت به محض بازگشت به کشور این مسئله را به لحاظ قانونی پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 402

به "مدیر سابق بازرسی میراث فرهنگی فراری است؟ ، بای: رئوف حنان بخاطر کرونا پیروز به بازگشت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سابق بازرسی میراث فرهنگی فراری است؟ ، بای: رئوف حنان بخاطر کرونا پیروز به بازگشت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید