کارشناسان سازمان بهداشت جهانی پنهان کاری چین درباره کرونا را تکذیب کردند

به گزارش تور ارمنستان، سازمان بهداشت جهانی با اطلاع رسانی به موقع چین شرایط را به درستی تحلیل و هشدار جهانی درباره کرونا را ابلاغ کرد.

کارشناسان سازمان بهداشت جهانی پنهان کاری چین درباره کرونا را تکذیب کردند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، پس از شیوع کروناویروس جدید، بعضی سیاستمداران و رسانه های آمریکا بدون پایه و اساس، چین را به پنهان کاری در اطلاع رسانی، ایجاد تأثیرات منفی و مشکل برای کشورهای دنیا در مهار بیماری متهم کردند و قصد دارند با انداختن تمام مسؤولیتها بر عهده چین و با سیاه نمایی آن، ناتوانی خود را مبارزه با کرونا بپوشانند.

چین با کوشش سخت خود، نخستین دیوار دفاع در برابر کرونا را برای جامعه دنیای ایجاد کرد که مورد تقدیر جامعه دنیای قرار گرفته است.

گاودن گالی نماینده سازمان بهداشت دنیای که در مقابله چین با کرونا شرکت نموده، در این باره بیان کرد: چین عصر 31 دسامبر سال 2019 یعنی یک روز قبل از بستن بازار آبزیان وو هان به سازمان بهداشت دنیای خبر داد. یک روز بعد، نمایندگیهای سازمان بهداشت دنیای در چین و منطقه و مقر این سازمان در ژنو نشست تلفنی برگزار کردند و در 3 ژانویه سال 2020، گروه مقابله با کرونا در چین تشکیل شد. در 20 و 21 ژانویه، کارمندان سازمان بهداشت دنیای از شهر وو هان بازدید کردند.

این سخنان گالی دروغها درباره پنهان کاری چین را آشکار می نماید. در حقیقت سازمان بهداشت دنیای با اطلاع رسانی به موقع چین شرایط را به درستی تحلیل و هشدار دنیای درباره کرونا را ابلاغ کرد.

به گفته این مقام سازمان بهداشت دنیای، وی شخصاً شاهد اقدامات سریع چین از جمله شناسایی ویروس، اشتراک زنجیره ژن، قرنطینه شهر و ایجاد سامانه ائتلافی برای پیشگیری و مهار بیماری بوده است. وو هان برای چین و دنیا در مبارزه با کرونا زمان خرید و بهای بزرگی پرداخت.

شی جین پینگ رهبر چین روز چهارشنبه 28 اسفند در نشستی با حضور مقامات عالیرتبه بار دیگر بر تقویت همکاری با سازمان بهداشت دنیای و دیگر کشورها و تحلیل شرایط شیوع کرونا در دنیا و یاری چین به دیگرکشورها تا حد توان تأکید کرد که مسؤولیت شناسی چین در مبارزه دنیای با کروناویروس نشان داده شد.

این در حالیست که بعضی سیاستمداران آمریکا به تکرار سیاهنمایی علیه چین می پردازند، در حالیکه شیوع کرونا در آمریکا شدت گرفته است.

اما برای دنیایان غیرقابل درک است در حالیکه شمار موارد ابتلاء به کروناویروس مدام در حال افزایش و چگونگی آلوده شدن بعضی از آنها نامعلوم بود، چرا مرکز کنترل بیماریهای آمریکا در شروع ماه مارس اعلام تعداد افراد آزمایش شده و مبتلاء را متوقف کرد. این اقدام آمریکا پنهانکاری واقعی است و مورد انتقاد گسترده افکار عمومی داخلی و بین المللی قرار گرفته است.

همچنین رییس مرکز کنترل بیماریهای آمریکا در نشست استماع شواهد، اذعان کرد که بعضی قربانیان آنفلوآنزا در آمریکا در حقیقت از کرونا جان باخته اند. این امر گمانه زنیها را درباره این که منشاء احتمالی ویروس آمریکا باشد، تقویت نموده است. آمریکا تا کنون هیچ توضیحی در این باره نداده است.

با این حال، بعضی سیاستمداران آمریکا ویروس کرونا را ویروس وو هان و ویروس چین می نامند و خود را علناً به نیروهای مخرب در مبارزه مشترک دنیای با کرونا تبدیل نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 273

به "کارشناسان سازمان بهداشت جهانی پنهان کاری چین درباره کرونا را تکذیب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسان سازمان بهداشت جهانی پنهان کاری چین درباره کرونا را تکذیب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید