شروع آنالیز طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از هفته آینده

به گزارش تور ارمنستان، علی یزدی خواه در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه فهرست نمایندگان منتخب دو کمیسیون امنیت ملی و قضائی برای حضور در کمیسیون مشترک آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، به هیأت رئیسه مجلس اعلام شده است، گفت: به این ترتیب ترکیب نمایندگان عضو این کمیسیون مشترک تکمیل شده است.

شروع آنالیز طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از هفته آینده

وی با بیان اینکه پیش از این هم 7 کمیسیون تخصصی مجلس، نمایندگان خود را برای حضور در کمیسیون مشترک اعلام نموده بودند، اضافه نمود: با اعلام نمایندگان منتخب دو کمیسیون قضائی و امنیت ملی، ترکیب اعضای 23 نفره کمیسیون مشترک آنالیز طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی از 9 کمیسیون، کامل شد و امیدواریم با صلاحدید هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، نخستین جلسه این کمیسیون هفته آینده تشکیل گردد.

یزدی خواه به اسم یکی از نمایندگان منتخب برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، گفت: با تشکیل نخستین جلسه این کمیسیون در هفته آینده و معین شدن ساختار، رئیس، سخنگو و دبیر کمیسیون و هم زمان تشکیل جلسات، آنالیز طرح شروع شده و پس از آن نحوه دعوت از مسئولان ذیربط و فعالان و صاحبنظران این حوزه معین خواهد شد.

وی گفت: جلسات این کمیسیون با حضور دو سوم اعضا رسمیت پیدا می نماید و امیدواریم با اهتمام ویژه ای که به این طرح وجود دارد، ظرف مدت 4 تا 5 ماه این آنالیز ها به خاتمه برسد.

عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در پاسخ به بعضی شایعات در مورد شروع اجرای این طرح و ارتباط آن با کندی و اختلالات چند روز اخیر شبکه اینترنت، گفت: کاملاً این موضوع را تکذیب می کنم. این طرح به هیچ اسم ارتباطی با کیفیت اینترنت ندارد و وزارت ارتباطات باید جوابگوی شرایط کندی دسترسی کاربران به اینترنت باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1224

به "شروع آنالیز طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آنالیز طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید