ارزانترین شهر کانادا برای تحصیل و زندگی 2021

به گزارش تور ارمنستان، مطالعه فهرست ارزانترین شهر کانادا برای تحصیل از اولین اقدام هایی ست که متقاضیان مهاجرت تحصیلی برای اطلاع از شرایط زندگی در این کشورِ مهاجرپذیر انجام می دهند. هزینه زندگی در شهرهای کانادا بسته به وسعت و اهمیت اقتصادی با یکدیگر فرق دارد. از هزینه اجاره ماهانه گرفته تا شهریه دانشگاه های کانادا و مخارج مربوط به پذیرش تحصیلی در اندازه تمکن اقتصادی مورد احتیاج ویزای تحصیلی کانادا تاثیرگذار هستند. جهت مطالعه ارزانترین شهر کانادا برای تحصیل در سال 2021 تا سرانجام این بخش از مجله موسسه اعزام دانشجو لتسگو یونی همراه ما باشید.

ارزانترین شهر کانادا برای تحصیل و زندگی 2021

ارزانترین شهرهای کانادا

مراقبت های بهداشت عمومی دنیای، شاخص کیفیت زندگی بالای و یک بهشت سیاسی مترقی ... تنها چند مورد از مزایای زندگی در کانادا محسوب می گردد که این کشور را به برترین مقصد مهاجرت تحصیلی تبدیل نموده است و هر یک جذابیت های خاص خود را دارد.

با مطالعه شاخص کیفیت زندگی در کانادا از آب وهوای پاک گرفته تا رفاه اجتماعی شهرهای کانادا در صدر فهرست مقاصد مهاجرت تحصیلی قرار می گیرد. طبق قوانین مهاجرتی دولت، دانش آموزان و دانشجویان پس از دوران تحصیل می توانند در این کشور مشغول به کار شوند و با دریافت مجوز اقامت دائم بدون محدودیت زندگی نمایند.

با اینکه جذابیت های زندگی و مهاجرت به کانادا بسیار وسوسه نماینده است، اما نمی توان نادیده گرفت که کشور کانادا نیز یکی از گران ترین کشورها برای زندگی است. بسیاری از شهرهای کانادا در فهرست گران ترین شهرهای دنیا برای زندگی قرار گرفته است، اما با انتخاب بعضی شهرها و دانشگاه های کانادا می توان از هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا کاست.

بعضی شهرهای کانادا مانند کلان شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال قطب اقتصادی کشور محسوب می شوند. حضور بسیاری از ارگان های دولتی و شرکت های بین المللی در این شهرها، شرایط زندگی را کمی متفاوت نموده است.

از طرفی یافتن شغل، در دسترس بودن امکانات بهداشتی و درمانی، فرصت اقتصادی، آمار جرم و جنایت پایین، و ... سطح رضایت مردم در کلانشهرها را افزایش داده؛ اما از سوی دیگر، بالا بودن هزینه زندگی مانند مخارج مربوط به مسکن اغلب مهاجران را به سوی شهرهای کوچک تر روانه نموده است.

امکانات رفاهی و شاخص کیفیت زندگی در ارزانترین شهر کانادا چندان هم پایین نیست. در اغلب شهرهای کوچک امکانات درمانی مناسبی رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد و طبیعت هنوز هم در این شهرها زنده است. افزون بر این، افرادی که در پی زندگی به دور از هرج ومرج کلانشهرها هستند، می توانند در دل طبیعت زندگی و تحصیل نمایند.

در بیشتر شهرهای کوچک رودهای جاری، پوششی سبز از درختچه های جنگلی، آب وهوایی پاک و ... زندگی را آسان تر و دلپذیر نموده و دوری از ترافیک توانسته رضایت مردم از زندگی را نیز جلب نمایند. بسیاری از متقاضیان مهاجرت تحصیلی جذب این مزایا شده اند و زندگی در ارزانترین شهر کانادا را برگزیده اند.

با اینکه اداره مهاجرت و شهروندی کشور کانادا هر ساله مبلغ مشخصی را جهت تمکن اقتصادی مناسب مهاجرت تحصیلی مشخص می نماید، اما با انتخاب هوشمندانه می توان هزینه های زندگی را به مقدار قابل توجهی کاهش داد. مقدار تمکن اقتصادی برای ویزای تحصیلی کانادا 2021 را در این بخش از مجله موسسه اعزام دانشجو لتسگو یونی مطالعه کنید.

در این بخش از سایت موسسه اعزام دانشجو لتسگو یونی به معرفی فهرست کوتاهی از ارزانترین شهر کانادا در سال 2021 پرداخته ایم که فرصت زندگی بدون انباشتن بدهی را در دل طبیعت به علاقمندان مهاجرت تحصیلی به کانادا داده است. این فهرست در ماه مارس در مجله university magazine کانادا منتشر شد.

شهر ساسکاتون کانادا

ساسکاتون (سَسکَتون) پرجمعیت ترین و یکی از شهرهای مهم استان ساسکاچوان در غرب کشور است که میزبان دانشگاه ساسکاچوان بوده است. بسیاری از شرکت های فراوریات مواد غذایی کشور در این استان قرار گرفته است. با اینکه رجینا مرکز استان ساسکاچوان برشمرده می گردد، اما مهم ترین شهر استان ساسکاچوان است.

اقتصاد ساسکاتون بر پایه صنایع نفتی و گازی، کشاورزی و معدنی بنا شده است. جالب است بدانید که بزرگترین شرکت مبادله اورانیوم و بزرگترین فراورینماینده پتاس دنیا در ساسکاتون مستقر است. با این حساب می توان حدس زد که امکان یافتن شغل برای مهاجران پس از اتمام دوره تحصیلی در رشته های تخصصی مرتبط چندان سخت نیست؛ چراکه ساسکاتون پایین ترین نرخ بیکاری را (حدود 3.5 درصد) در میان شهرهای بالای 200 هزار نفر از آن خود نموده است.

دانشگاه ساسکاچوان واقع در ساسکاتون یکی دیگر از کارفرمایان مهم استان است. پردیس اصلیِ این موسسه که در حاشیه رود ساسکاچوان جنوبی گسترده شده، یکی از منطقه ها حفاظت شده تاریخی کشور محسوب می گردد! بنای گوتیک اولین ساختمان این پردیس در تاریخ 29 ژوئیه 1910 به سرانجام رسیده است.

این مجموعه آموزش عالی با 5 نوع اقامتگاه دانشجویی متنوع فضای مناسبی را برای میزبانی از دانشجویان بین المللی ایجاد نموده است. اگر متقاضیان پذیرش تحصیلی تمایل به زندگی بیرون از خوابگاه های دانشجویی داشته باشند، باید ماهانه حدود 300 دلار برای اجاره در نظر بگیرند. میانگین هزینه اولیه اقامتگاه دانشجویی در این شهر 275 تا 330 دلار اعلام شده است.

هزینه زندگی در ساسکاتون به عنوان ارزانترین شهر کانادا بدون احتساب هزینه مسکن، شامل مخارج مربوط به خوردوخوراک، حمل ونقل و تفریحات و ورزش ماهانه حدود 969.83 دلار برآورد می گردد. شاخص کیفیت زندگی در این شهر 149.94 اعلام شده است.

شهر شربروک کانادا

شربروک ششمین شهر بزرگ استان کبک است و به کانون فرهنگی، اقتصادی و نهاد زلزله شناسی استری epicenter of Estrie معروفیت دارد. این شهر پر رونق بالاترین تمرکز دانشجویان در کل استان کبک را به خود جلب نموده؛ به طوری که بیش از 40 هزار دانشجو در 8 موسسه آموزشی مستقر در شربروک تحصیل می نمایند.

مونترال مهم ترین شهر بزرگ استان و کبک سیتی مرکز استان کبک محسوب می گردد؛ شربروک در 157 کیلومتری کلانشهر مونترال و در 233 کیلومتری کبک سیتی واقع شده و دسترسی آسانی به آن ها دارد.

یکی از جاذبه های مورد توجه متقاضیان مهاجرت تحصیلی در شربروک فضای باز طبیعی در داخل و حومه آن است. اطراف شهر شربروک با طبیعتی پرجنب و جوش، کوه هایی پوشیده از جامه سبز درختان جنگلی، رودخانه ها و دریاچه ها احاطه گشته است. در حومه شهر تپه های اسکی متعددی ایجاد شده که جهانگردان زیادی را به خود جذب می نماید.

شربروک در محل تقاطع رودخانه های سنت فرانسیس و ماگوگ واقع شده است و خطوط ریلی ملی این شهر را به یک مرکز حمل ونقل مهم تبدیل می نماید؛جایی که کالا به طور مداوم از داخل منتقل می گردد و به نقطه مناسبی برای راه اندازی شرکت ها حمل می گردد. اگرچه شربروک رشد اقتصادی خود را بیشتر از بخش فراوری گرفته است، اما صنعت خدمات به آرامی این نقش برجسته را بر عهده می گیرد.

خواه مجرد باشید، خانواده، دانشجو خواه کارآفرین، این منطقه برای یافتن مسکن بسیار ارزان است. به غیر از قیمت مناسب اجاره ، هزینه های مایحتاج عمومی نیز کمتر از قیمت سایر شهرهای کانادا است. اغلب علاقمندان به مهاجرت تحصیلی که شربروک را برای زندگی انتخاب نموده اند، از دانشگاه شربروک پذیرش تحصیلی دریافت می نمایند.

شربروک بعلاوه برای شهروندان کانادایی که دوست دارند برای گذراندن تعطیلات در ایالات متحده از مرز عبور نمایند، بسیار مناسب است؛ چراکه شربروک در فاصله بسیار نزدیکی از شهرهای نیوهمشایر، ورمونت و نیویورک آمریکا قرار گرفته است.

بیشترین مخارج طول دوره مهاجرت تحصیلی مربوط به هزینه مسکن می گردد؛ به طور میانگین اجاره هر ماه اقامتگاه اختصاصی یک خوابه در مرکز شهر شربروک 475.00 دلار و اجاره ماهانه اقامتگاه مشابه در خارج از مرکز شهر 405.00 دلار تخمین زده می گردد.

میانگین شهریه سالانه برنامه های تحصیلی دانشگاه شربروک هم حدود 9 هزار تا 16 هزار دلار برآورد می گردد. زبان تحصیل در دانشگاه فرانسوی است و دانشجویانی که احتیاج به شرکت در دوره های زبان دارند، باید شهریه طول دوره زبان را جداگانه محاسبه نمایند.

شهر لندن کانادا

لندن ششمین شهر بزرگ استان انتاریو با بیش از 366 هزار نفر جمعیت است. لندنِ کانادا قطب اصلی جشنواره های موسیقی و نمایشگاه های هنری استان محسوب می گردد و به علت سیستم بهداشت و سلامت قوی و بعلاوه مجموعه های آموزشی میانهه و پیشرفته بسیار محبوب است.

از آنجا که بیشینه جمعیت شهر را دانشجویان و متخصصان به خصوص در رشته های پزشکی تشکیل می دهند که همواره در حال رفت وآمد هستند، بازار مسکن برای اجاره های کوتاه مدت بسیار فعال است. از این رو، لندن برای افرادی که مشغول کار هستند و می خواهند قبل از خرید خانه، یا اجاره طولانی تر با محله نو آشنا شوند، بسیار مناسب است. علاقمندان به تحصیل در کانادا، پس از مهاجرت تحصیلی اغلب در محله هایی به نام فِرمونت و وایت اوک مستقر می شوند که برای اقامت دانشجویی بسیار مناسب است.

لندن کانادا تا مرز ایالات متحده فاصله بسیار کوتاهی دارد؛ بعد مسافتی کوتاه تا مرز موجب رفت وآمد جهانگردان و شهروندان هر دو کشور در آن شده است. در مقایسه با شهرهای شاقتصادی، لندن آب وهوای معتدل تری دارد و هر چهار فصل را تجربه می نماید.

علت اصلی مهاجرت تحصیلی علاقمندان تحصیل در کانادا به لندن استان انتاریو ارزان بودن آن است؛ با اینکه لندن شهری کوچک به شمار میرود، اما امکانات شهرهای بزرگ را داراست؛ پارک ها و بوستان های طبیعی بزرگ و آرام در کنار صحنه هایی شلوغ از رفت وآمد مردم در مرکز شهر تقارن بسیار جالبی ست و باعث می گردد لندن برای انواع شخصیت ها مناسب باشد.

جنبه های اقتصادی و موقعیت مرکزی موجب شده بسیاری از مشاغل کوچک و صاحبان شرکت های نوپا را به خود جلب کند تا آغاز کار را در لندن کانادا کلید بزنند. بیشترین اشتغال در لندن در بخش های آموزشی، بهداشتی و اقتصادی متمرکز است.

پیدا کردن یک اقامتگاه شگفت انگیز برای زندگی و سکونت در کانادا هزینه قابل توجهی دارد؛ البته هزینه مسکن در شهر لندن استان انتارویو بسیار مناسب است؛ اجاره اقامتگاه دانشجویی برای متقاضیان تحصیل در کانادا ماهانه حدود 325 دلار تا 480 دلار آب می خورد.

از جمله مهم ترین موسسات آموزشی و دانشگاه های کانادا در لندن می توان به کالج فنشاو، دانشگاه کینگ، و دانشگاه وسترن انتاریو اشاره نمود که در شمار برترین دانشگاه های کانادا در ارزانترین شهر کانادا آمده اند.

شهر اوشاوا کانادا

یکی از شهرهای مستقر در سواحل دریاچه انتاریو اوشاوا نام دارد که در 60 کیلومتری جنوب کلانشهر تورنتو قرار گرفته است. اوشاوا زمانی به عنوان تنها مرکز خودروی کانادا شناخته می شد و امروز یک مرکز آموزش و بهداشت است.

اوشاوا میزبان چندی از مشهورترین دانشگاه های کانادا شده؛ مانند کالج دورهام، دانشگاه ترنت دورهام و موسسه فناوری انتاریو. بعلاوه شبکه آموزش و تحقیقات بهداشتی لاکریدج (LHEARN)، با همکاری مرکز سلامت اوشاوا Lakeridge Health Oshawa در این شهر واقع شده است.

مرکز شهر اوشاوا به عنوان مرکز رشد شهری در ابتکار عمل مکان های رشد دولت انتاریو شناخته می گردد. بیش از 5000 نفر کار می نمایند و بیش از 2400 دانشجوی دانشگاه در هسته مرکز شهر مشغول به تحصیل هستند.

مرکز شهر اوشاوا فضای هیجان انگیز تفریح است؛ رویدادهای ورزشی (Regent Theatre and Tribute Communities Centre) ، بیش از 50 رستوران و کافه، مراکز فرهنگی مانند گالری رابرت مک لاولین و موزه خودروی کانادا در این بخش واقع شده است.

طبیعت با تمام قوایش به زیبایی های حومه اوشاوا افزوده است. جذابیت های طبیعی این شهر موجب شده اوشاوا محل فیلم برداری سکانس هایی از فیلم های ایت It، شیکاگو Chicago، بیلی مدیسون Billy Madison و ایکس من X-Men انتخاب شده است.

در سال 2016 شهر اوشاوا در مجله استت کانادا StatsCan به عنوان ششمین شهر مناسب در کشور برای یافتن شغل تمام وقت معرفی گردید. با تمامی این ها اوشاوا در فهرست ارزانترین شهر کانادا حضور مستمر دارد. میانگین هزینه های مربوط به اقامتگاه دانشجویی حدود 300 دلار تا 400 دلار اعلام شده است.

شهر تاندر بِی کانادا

خلیج تندر یا تاندربِی که به علت موقعیت جغرافیایی آن در شمال دریاچه اغلب لیکهد Lakehead نامیده می گردد، حدود 108 هزار و 400 نفر جمعیت دارد. تاندر بِی که به وسیله پارک های جنگلی و ملی احاطه شده است، محل استقرار دانشگاه لیک هد شده است.

لیک هد سازمان برجسته دانشگاهی با پردیس هایی در تاندربی و اوریلیا استان انتاریوست که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی هم پذیرش تحصیلی صادر می نماید. هزینه تحصیل در این موسسه در مقطع کارشناسی به طور میانگین حدود 26 تا 34 هزار دلار کانادا برآورد می گردد.

ثاندر بی بالاترین کیفیت هوا را در استان انتاریو است. آب آشامیدنی شهر با درجه کیفیت عالی را از دریاچه سوپریور تهیه گردد. صنایع عمده فعال در خلیج تاندر مانند حمل ونقل، آموزش، معدن، فراوری و جنگلداری اقتصاد شهر و استان را تامین می نماید.

بسیاری از کارفرمایان تاندر بی در بخش دولتی فعالیت می نمایند؛ بزرگ ترین کارفرمای خصوصی آن محصولات ریزولوت فورست Resolute Forest است که یک فراورینماینده مشهور در دنیا محسوب می گردد.

در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ کانادا تندر بی با هزینه زندگی به ویژه در هنگام اجاره یا خرید خانه به طور قابل توجهی پایین تر است. ارزان بودن یکی از قوی ترین جذابیت هایی است که کانادایی ها و علاقمندان مهاجرت تحصیلی را به اینجا منتقل می نمایند.

میانگین هزینه های زندگی دانشجویی در تاندر بی به عنوان ارزانترین شهر کانادا حدود 1,690 دلار برآورد می گردد که بیشینه این رقم به هزینه مسکن اختصاص پیدا می نماید. متقاضیان تحصیل در کانادا برای اجاره اقامتگاه دانشجویی در تاندر بی باید به ازای هر ماه خوابگاه در مرکز شهر 925.00 دلار و خارج از مرکز شهر 818.75 دلار پرداخت کرد.

شهر سنت کاترین کانادا

سنت کاترین دومین شهر بزرگ در منطقه نیاگارا و ششمین منطقه بزرگ در انتاریو احاطه در جنگل زارهای سبز نام برازنده ای درمیان شهروندان دارد و باغ شهر نامیده می گردد. اطراف سنت کاترین را باغ ها، پارک ها و جهتهای پیاده روی و دوچرخه سواری تشکیل داده و در جهت جهانگردان طبیعت بکر آبشارهای نیاگارا قرار داده است.

هزینه زندگی در سنت کاترین 0.5٪ کمتر از میانه کشور گزارش شده است. سنت کاترینز میزبان ده ها صنایع فراوریی و خدماتی مشهور است. بسیاری از علاقمندان مهاجرت تحصیلی جذب طبیعت زنده و اقتصاد غنی و از همه مهم تر هزینه های ارزان زندگی می شوند.

این شهر میزبان دانشگاه بروک، دانشگاه مک مستر و کالج نیاگارا شده که هر ساله برای هزاران علاقمند به تحصیل در کانادا، پذیرش تحصیلی صادر می نمایند. فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سنت کاترینز هر سالانه صدها جهانگرد داخلی و خارجی را به این شهر جذب می نماید.

سنت کاترین یکی از محبوب ترین شهرهای منطقه برای بازنشستگان و سالخوردگانی است که می خواهند در یک مسکن ارزان قیمت اما مجهز با سبک زندگی آرام تر از کلانشهرها با در دسترس بودن امکانات تفریح و فعالیت های زیاد در فضای زندگی نمایند.

هزینه زندگی دانشجویی ماهانه بدون احتساب مخارج مربوط به مسکن حدود 868 دلار برآورد می گردد. برای اجاره اقامتگاه های دانشجویی می توان از خوابگاه های دانشگاهی با هزینه کمتر و امکانات بیشتر در فضای پردیس دانشگاه بهره مند شد. اما در صورت تمایل به زندگی مستقل و اختصاصی باید ماهانه حدود 998.18 دلار برای آپارتمان های مرکز شهر و حدود 905.56 دلار برای آپارتمان های حومه شهر در نظر گرفت.

شهر کیچنر کانادا

کیچنر به علت رونق اقتصادی و جامعه مدرن خود که هر ساله در حال توسعه است، مشهور شده است. شاخص بیکاری در این شهر نرخ بسیار پایینی را نشان می دهد؛ به طوری که بیش از 374 هزار شغل در کیچنر ایجاد شده که بیش از 60٪ آن ها مشاغل تمام وقت هستند. صنایعی که بیشترین مشاغل را در کیتچنر ایجاد نموده اند، در زیرمجموعه فراوری و فناوری قرار دارند، اما زندگی در کیچنر به علاقه مندان یاری می نماید تا به علت مجاورت به این شهر وارد بازار کار واترلو شوند.

کی از ارزان ترین محله های کیچنر تپه های ویکتوریا نام دارد. در مرکز شهر کیچنر خانه هایی قدیمی و تاریخی بسیاری به بقای خود ادامه می دهند؛ بعضی از این خانه های زیبا پیش از جنگ دنیای دوم ساخته شده اند!

کیچنر میزبان موسسات آموزشی عالی مانند دانشگاه ویلفرد لوریِر، کالج کانستوگا، دانشگاه واترلو، شعبه ای از پردیس دانشگاه مک مستر و کالج بایبل ایمانوئل شده است که برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی هم پذیرش تحصیلی صادر می نمایند تا زندگی در ارزانترین شهر کانادا را تجربه نمایند.

هزینه زندگی دانشجویی در کیچنر حدود 862.86 دلار اعلام شده است. برای اجاره اقامتگاه دانشجویی در مرکز شهر باید ماهانه 1,168.33 دلار و اقامتگاه دانشجویی در حومه شهر حدود 957.14 دلار در ماه باید در نظر گرفت.

شهر وینیپگ کانادا

وینیپگ از شهرهای بزرگ کانادا در غرب کشور و مرکز استان منیتوباست که به دروازه غرب معروفیت یافته است. وینیپک محل تلاقی دو رود پرآب رِد و رود آسینیبوین است و طبیعت بسیار شگفت انگیزی دارد. در وجود رودهای روان و دریاچه های بزرگ و کوچک در فاصله بسیار کمی از هم در کنار مراتع سبز که آشیان گونه های مختلفی از پرندگان شده، به جلوه طبیعت بسیار افزوده است.

علاوه بر زیبایی های طبیعی، برگزاری ده ها جشنواره و گردهمایی فرهنگی، موسیقایی و هنری و ورزشی هر ساله صدها جهانگرد خارجی و داخلی را به این شهر فرا می خواند. وینیپگ به عنوان مرکز راه آهن و حمل ونقل با اقتصادی متنوع است.

بزرگ ترین موسسه آموزش عالی استان دانشگاه منیتوبا در وینیپگ واقع شده و در کنار دانشگاه فرانسوی زبان سنت بونیفس، دانشگاه وینیپگ، دانشگاه کانادایی منونیت، کالج رد ریور و کالج دانشگاهی بوث میزبان علاقمندان به تحصیل در کانادا می شوند.

مهم ترین و بیشترین هزینه مهاجرت تحصیلی پس از پذیرش تحصیلی و ثبت نام دانشگاه مربوط به مخارج مسکن می گردد که خوشبختانه این قبیل هزینه ها در وینیپگ به صرفه تر تمام می گردد. برای تهیه اقامتگاه دانشجویی باید ماهانه 300 هزار دلار تا 400 هزار دلار در نظر گرفت.

در صورت تمایل به زندگی مستقل برای اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر باید به طور میانگین ماهانه 1036 دلار و برای اجاره آپارتمان یک خوابه در حومه شهر 950 دلار باید در نظر گرفت. هزینه ماهانه زندگی بدون احتساب مخارج مسکن هم حداقل 300 دلار برآورد می گردد.

شهر آبوتسفورد کانادا

آبوتسفورد بزرگترین شهر منطقه فریزر ولی و پنجمین شهر بزرگ بریتیش کلمبیا خارج از ونکوور بزرگ است که پس از تورنتوی بزرگ و ونکوور بزرگ، در رتبه سوم بالاترین نسبت اقلیت های قومی در میان منطقه ها کلان شهری کشور کانادا را دارد.

ضلع جنوبی منطقه شهری ابوتسفورد متصل به مرز ایالات متحده و کاناداست و از ارتفاعات به شهر سوماس در استان واشینگتن دید دارد. ابوتسفورد فاصله نزدیکی به سواحل اقیانوس آرام و رشته کوه ها دارد. به علت این موقعیت جغرافیایی جهانگردان آمریکایی برای ورود به کانادا و جهانگردان کانادایی برای ورود به آمریکا از شهر ابوتسفورد گذر می نمایند.

انستیتو منونیت، کالج الهیات، دانشگاه دره فریزر، کالج کتاب مقدس کلمبیا و کالج سامیت پسیفیک، کالج کامیونیتی کریر گیت Community Career Gate، کالج اسپرات شاو Sprott Shaw، کالج شغلی ونکوور، کالج مهارت های متیس Métis و مرکز اشتغال و کالج CDI از جمله مجموعه های آموزش عالی مستقر در ابوتسفورد هستند که برای علاقمندان به مهاجرت تحصیلی هم پذیرش تحصیلی صادر می نمایند.

ابوتسفورد یکی از نام های ثابت در فهرست ارزانترین شهر کانادا است که کمتر از یک ساعت با شهرهای بزرگتر مانند ونکوور، ریچموند و برنابی فاصله دارد. تقریبا 70٪ از زمین شهری را (بیش از 1300 مزرعه) مزارع کشاورزی تشکیل داده است. این زمین ها برای بیش از 7000 نفر شغل ایجاد نموده است. حدود 1/5 مزارع محصولات خود را به طور مستقیم به مصرف نمایندگان می فروشند و شهروندان به محصولات محلی تازه و ارزان دسترسی دارند.

با هزینه بسیار بالای زندگی در کلان شهر ونکوور یا به طور کلی استان بریتیش کلمبیا، بسیاری از علاقمندان تحصیل در کانادا جذب شرایط زندگی ابوتسفورد می شوند. هزینه زندگی در ابوتسفورد 3.6 درصد کمتر از میانگین ملی کاناداست.

برای اجاره اقامتگاه دانشجویی در ابوتسفورد حداقل 400 هزار تا 500 هزار دلار احتیاج است. برای زندگی مستقل در آپارتمان های یک خوابه مرکز شهر اجاره باید هر ماه 1050.00 دلار و برای آپارتمان های حومه شهر باید 962.50 دلار در نظر گرفت.

برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا و کسب تجربه زندگی در ارزانترین شهر کانادا می توانید از تجربه و دانش کارشناسان اعزام دانشجو لتسگو یونی بهره مند شوید. جهت آنالیز شرایط تحصیلی خود مطابق استاندارهای دانشگاه های کانادا فرم ارزیابی آنلاین پذیرش تحصیلی را در سایت موسسه اعزام دانشجو لتسگو یونی تکمیل کنید.

منبع: لتس گو یونی
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1333

به "ارزانترین شهر کانادا برای تحصیل و زندگی 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین شهر کانادا برای تحصیل و زندگی 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید