استفاده از اشکال هندسی گوناگون در دکوراسیون خانه

به گزارش تور ارمنستان، هر کدام از اشکل هندسی که کم و بیش با آنها آشنایی داریم ویژگی های مخصوص بخود را دارند و بنوعی هرکدام حسی متفاوت را در فرد ایجاد می نمایند. کار با اشکل هندسی به اندازه کافی لذت بخش است حال اگر بخواهیم این لذت را وارد دکوراسیون خانه و زندگی روزمره خود بکنیم باید به چه موارد توجه کنیم؟ در این مطلب با یاری عکس های اینگونه دکوراسیون ها در کنار شرح اجمالی که در این مورد خواهیم داد سعی می کنیم شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم.

استفاده از اشکال هندسی گوناگون در دکوراسیون خانه

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردم شکل ها نیز مانند رنگ ها، حس و حال فضای مورد علاقه شما را از شرایط ملایم گرفته تا تند و چشم گیر، متحول می نمایند و زمینه را برای رضایت سلیقه ها مختلف پدید می آورند. برای مثال استفاده از طرح های دایره در کنار لوازم و وسایل ساده، خنثی یا چند عنصر شاخص طرح و رنگ دار، محیطی نرم و ملایم و محبت آمیز در دکوراسیون شما ایجاد می نماید. اما درست برعکس این حس را اشکال مستطیل گونه دارند. تزیین دکوراسیون با طرح های مستطیل شکل و خطوط ساف و ساده، رنگ های حنثی و همچنین عناصر بافت دار، فضایی جدی تر و رسمی تر از دیگر اشکل بوجود می آورد. (استفاده از دیوارهای آجری در خانه های مدرن)

اما طرح های مثلث شکل در دکوارسیون خانه از بقیه اشکال پرانرژی تر بحساب می آیند. طرح های مثلث شکل بخصوص مثلث های رنگی، به فضای اتاق جان می دهند و در آن حرکت و انرژی پدید می آورند. همچنین طرح های شش ضلع اگر بصورت پیوسته بکار بروند فضای کوچک را عظیم تر نشان می دهند و به همین دلیل انتخاب کاغذ دیواری هایی با طرح شش ضلعی می تواند در مکان ها و فضاهای کوچک مانند سرویس های بهداشتی و حمام بسیار مناسب باشد. شکل غیر معمول شش ضلعی باعث می گردد تا ظاهری زیبا و متفاوت در اتاق ایجاد بگردد. ور درنهایت شکل های مربعی شکل در دکوراسیون خانه که بنظر بسیاری از افراد قدیمی شده اند می تواند فضایی شیک و موقر در دکوراسیون خانه بوجود بیاورد. لوازم مربع شکل در دکوراسیونی متفاوت در خانه خلق می نماید اما باید برای ایجاد تعادل در دکوراسیون چنین خانه هایی از وسیله هایی با خطوط منحنی نیز بهره ببرید. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از اشکال هندسی را در دکوراسیون منازل مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 726

به "استفاده از اشکال هندسی گوناگون در دکوراسیون خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از اشکال هندسی گوناگون در دکوراسیون خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید