اعلام اجرای 20 پروژه مرمتی و حفاظتی در مجموعه تاریخی سعدآباد

به گزارش تور ارمنستان، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، اجرای 20 پروژه مرمتی و حفاظتی در مجموعه تاریخی سعدآباد صورت می گیرد.

اعلام اجرای 20 پروژه مرمتی و حفاظتی در مجموعه تاریخی سعدآباد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

داستان چیست؟

کیا پارسا اعلام کرد: در راستای سیاست و برنامه ریزی های از پیش تعریف شده، در حال حاضر سعدآباد به یک کارگاه عظیم بازسازیی، حفاظتی و عمرانی تبدیل شده است. حدود 20 پروژه بازسازیی، حفاظتی و عمرانی با بهره گیری از توان و دانش شرکتهای ذی صلاح در حوزه بازسازی آثار و ابنیه و عمران و معماری در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در حال اجراست.

او اضافه نمود: تهیه نقشه های مسطحاتی، الکتریکال و مکانیکال کاخ ها، ابنیه، باغ ها و محوطه و همچنین بازسازی کاخ موزه ها، ایجاد مخازن استاندارد نگهداری اموال فرهنگی، بازسازی دیوارها و سنگ چین ها، لایروبی قنات های مجموعه، بازسازی سقف ها، شیروانی ها و پشت بام های موزه ها و سایر ابنیه ارزشمند تاریخی و توسعه و تکمیل سیستم های حفاظت الکترونیک، بعضی از پروژه های در دست اجراست.

براساس اعلام روابط عمومی کاخ موزه سعدآباد، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با اشاره به وسعت قابل توجه این مجموعه ملی مطرح نمود: نظر به ارزشهای معماری، تاریخی، هنری و موزه ای و همچنین ویژگی های خاص مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از نظر فضای سبز و تنوع زیستی، نظارت فنی، کیفی و حفاظتی بر پروژه ها، مطابق توضیح خدمات و استانداردهای ابلاغی اداره کل موزه های معاونت میراث فرهنگی وزارتخانه، توسط کارشناسان و مشاوران، در دستور کار واقع شده است و امیدواریم براساس تقسیم کار بین بخشی و زمان بندی شده به سرعت و مطابق تقویم تدوینی، تمام پروژه ها را در موعد مقرر به اتمام برسد.

منبع: همگردی
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 531

به "اعلام اجرای 20 پروژه مرمتی و حفاظتی در مجموعه تاریخی سعدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اجرای 20 پروژه مرمتی و حفاظتی در مجموعه تاریخی سعدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید