آنالیز طراحی دخلی و خارجی دکوراسیون کتابخانه اشتوتگارت

به گزارش تور ارمنستان، شما چقدر اهل مطالعه هستید البته منظور ما مطالعه سایت های مجازی نیست، منظور ما مطالعه کتاب های فیزیکی است. کتاب هایی که شما می توانید از کتابخانه قرض بگیرید و به خانه بیاورید و در جای گرم و نرم اتاق خود به مطالعه کتاب بپردازید حال اگر کتابخانه ایی وجود داشته باشد که همان شرایط را برایتان فراهم می کنید چه تصمیمی میگیرید. کتابخانه اشتوتگارت توسط Eun Young Yi کره ایی طراحی و در سال 2011 افتتاح شد و توانست به مکان مورد علاقه کتبخوان ها تبدیل گردد و علاوه برآن نمونه ایی منحصر بفرد از لحاظ طراحی داخلی و خارجی در دنیای معماری بشمار می رود.

آنالیز طراحی دخلی و خارجی دکوراسیون کتابخانه اشتوتگارت

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

از لحاظ طراحی خارجی این ساختمان شبیه یک مکعب معماگونه پیچیده دو رنگ است اما همین که وارد ساختمان می شوید با نهایت سادگی روبرو می شوید طوری که باعث تعجب و شگفتی شما می گردد.

داخل ساختمان یک محیط کاملا باز و آزاد برای تماشا و آنالیز کتاب ها به راحتی هر چه تمام تر وجود دارد. برخی از افراد ممکن است رنگ تماما سفید آنرا بی روح بدانند ولی اشتباه نکنید چرا که کتاب ها در مرکز توجه قرار دارند. اما در واقع آن چیزی که بیشتر از کتاب ها توجه ما را بخود جلب می نماید پله ها هستند. پله ها بصورتی تصادفی و ناهمانگ قرار داده شده اند که نتنها طبقه ها ر بیکدیگر متصل می نماید بلکه کل فضای داخل را به همدیگر ارتباط می دهد. بازدید نمایندگان در حین بالا رفتن از پله ها تمام محیط اطراف خود را کشف می نمایند چرا که ویوی کتابخانه تماما جلوی دید شما قرار گرفته است.

در خاتمه شما را به دیدن تعدادی از عکس های دکوراسیون کتابخانه اشتوتگارت دعوت می کنم.

طراحی داخلی کتابخانه

نمای داخلی دکوراسیون کتابخانه اشتوتگارت

طرح کلی دکوراسیون کتابخانه

طرح جالب پله ها در دکوراسیون کتنابخانه

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 350

به "آنالیز طراحی دخلی و خارجی دکوراسیون کتابخانه اشتوتگارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طراحی دخلی و خارجی دکوراسیون کتابخانه اشتوتگارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید