بنگر: در بازی با فولاد به هدف مان رسیدیم، داد و بیداد کردن کنار زمین فایده ای ندارد

به گزارش تور ارمنستان، سرمربی شهرداری نوشهر گفت: در بازی با فولاد قصد داشتیم تجربه کسب کنیم و خداراشکر به هدف مان رسیدیم.

بنگر: در بازی با فولاد به هدف مان رسیدیم، داد و بیداد کردن کنار زمین فایده ای ندارد

به گزارش خبرنگاران از اهواز، محسن بنگر در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که با شکست سه بر صفر شهرداری نوشهر همراه بود، گفت: باید به تیم خوب فولاد تبریک بگویم. از این بازی قصد داشتیم تجربه کسب کنیم و به هدف مان رسیدیم. فیلم این بازی را ده ها بار نگاه می کنیم تا از نکات فنی فولاد استفاده کنیم. این بازی برای ما و بازیکنان جوان مان خیلی مفیدی بود.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم ولی در نیمه دوم گل به خودی خوردیم. بیشتر هدف ما در این بازی کسب تجربه از قهرمان فصل گذشته بود. درست است فولاد خیلی موقعیت ایجاد کرد ولی ما در این بازی روی اشتباهات خودمان شکست خوردیم. فولاد خیلی خوب کار کرد و تیم برتر میدان بود ولی گل اول پنالتی و گل دوم گل به خودی بود و گل سوم را هم روی اشتباه هافبک مان خوردیم. یک تیم لیگ دویی هستیم و این بازی به ما کمک زیادی می کند.

سرمربی شهرداری نوشهر درباره اینکه در کنار زمین خیلی ساکت بود، گفت: در طول هفته برای این بازی برنامه ریزی و تمرین کرده بودیم و کنار زمین داد و بیداد کردن فایده ای ندارد. این موضوع را از بزرگان یاد گرفتیم. به جای اینکه بخواهیم داد و بیداد و فکر بازیکنان را خراب کنیم در طول هفته کار می کنیم. بازیکن اگر با فکر راحت 90 دقیقه کار کند خیلی بهتر از این است که من داد و بیداد یا اینکه مثل کامپیوتر آنها را جلو و عقب کنم.

بنگر شرح داد: فولاد تیم خیلی خوبی است. موقعیت های زیادی ایجاد کرد ولی ما توانستیم در کار دفاعی خوب کار و موقعیت های آنها را دفع کنیم. تجربه خوبی از این بازی کسب کردیم. امیدوارم فولاد تا فینال صعود کند و در آسیا هم پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1396

به "بنگر: در بازی با فولاد به هدف مان رسیدیم، داد و بیداد کردن کنار زمین فایده ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنگر: در بازی با فولاد به هدف مان رسیدیم، داد و بیداد کردن کنار زمین فایده ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید