برترین رستوران های رم

به گزارش تور ارمنستان، در شهر رم رستوران های متعدد و بی نظیری وجود دارد که همگی غذای با کیفیت به شما ارائه می دهند ولی برخی از این رستوران ها برای شما تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. اگر می خواهید با برترین رستوران های شهر رم آشنا شوید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. خرید مقرون به صرفه بلیط

برترین رستوران های رم

برترین رستوران های شهر رم

رستوران لا پرگولا

این رستوران تنها رستوران شهر رم است که دارای سه ستاره میشلین است. رستوران لا پرگولا در هتل مجلل کاوالیری واقع شده است و دیوارهای آن با آثار هنری زیبا تزئین شده است. در این رستوران شما می توانید از طعم بی نظیر غذاهای ایتالیایی لذت ببرید و از پنجره های بزرگ آن چشم انداز زیبایی از شهر رم را نیز ببینید. آشپز آلمانی این رستوران آقای هاینز بک با هدایت هایش سبب شده است که غذای این رستوران بی عیب و نقص باشد. غذا خوردن در این رستوران تجربه ای است که ارزش قیمت های بالای آن را دارد.

رستوران گلس هوستاریا

اگر دوست دارید در رستورانی مدرن در مرکز شهر رم غذای خوشمزه ایتالیایی را نوش جان کنید این رستوران یکی از برترین گزینه ها برای شماست. منوی این رستوران همواره به صورت فصلی به روز می گردد و کارشناسان تست نوشیدنی نیز همراه شما هستند. اگر به این رستوران می روید حتما راویولی معروف آن را که با پنیر پارمزان شصت ساله و کره سرو می گردد میل نمایید.

رستوران ایماگو

این رستوران که در تراس پشت بام یک هتل پنج ستاره واقع شده است دارای ستاره میشلین نیز است و یکی از رستوران های مجلل و معروف شهر رم است. فضای رومانتیک، غذاخوری زیبا و غذاهای بی نظیر این رستوران باعث محبوبیت آن در میان مردم و گردشگر ها شده است. سرآشپز این رستوران آقای فرانچسکو آپردا با تلفیق غذاهای ایتالیایی و بین المللی غذاهای بی نظیری را برای مشتریان سرو می نماید. شما می توانید در هنگامی که غذای خود را نوش جان می کنید از چشم انداز زیبای شهر رم نیز لذت ببرید.

رستوران متامورفوسی

این رستوران مدرن در منطقه پاریولی واقع شده است و دارای ستاره میشلین نیز است. این رستوران در حقیقت ترکیبی از یک رستوران کلاسیک و مدرن است. سرآشپز این رستوران آقای روی کاسِرِس غذاهای خلاقانه ای را برای مشتریان سرو می نماید و از مواد اولیه عالی در تهیه آن ها استفاده می نماید. منوی این رستوران نیز به صورت فصلی تغییر می نماید و هر بار با غذایی نو شما را شگفت زده خواهد نمود. فرهنگ ایتالیایی

رستوران آروما

اگر می خواهید هنگام غذا خوردن در تاریخ نیز گشتی بزنید به این رستوران بروید. رستوران آروما بر بام هتل مانفردی قرار گرفته است و شما هنگام صرف غذا می توانید چشم انداز زیبایی از کولوسئوم را نیز ببینید. دکوراسیون زیبای این رستوران و محیط گرم آن سبب شده است که یکی از محبوب ترین و برترین رستوران های شهر رم باشد. منوی این رستوران نیز با توجه به تغییرات مواد غذایی فصلی تغییر می نماید. سعی کنید زیاد خود را سیر نکنید تا بتوانید دسرهای خوشمزه این رستوران را نیز امتحان کنید. خرید بلیط هواپیما تهران میلان

رستوران پیپِرو

این رستوران از سال 2011 کار خود را شروع نموده است و مشتریان خاص خود را نیز دارد. رستوران پیپرو دارای یک ستاره میشلن است و غذاهای آن بسیار باکیفیت و خلاقانه تهیه می گردد. غذاهای این رستوران با توجه به ذائقه مردم آنجا تهیه می گردد و مواد غذایی مورد استفاده آن ها بسیار باکیفیت است. یکی از برترین غذاهای این رستوران پاستا کاربونرا هست که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید. سفر به ایتالیا

رستوران میرابل

این رستوران زیبا نیز دارای یک ستاره میشلن است و در طبقه هفتم هتل اسپلندید رویال واقع شده است. غذاهای این رستوران تلفیقی از غذاهای بین المللی و محلی ایتالیایی است و شما در حین غذا خوردن می توانید از چشم انداز زیبای شهر نیز لذت ببرید. تراس بی نظیر این رستوران یکی از برترین مکان هایی است که می توانید در شهر رم پیدا کنید و در آن به غذا خوردن مشغول شوید.

رستوران اوپن کولونا

این رستوران نیز دارای یک ستاره میشلن است و یکی از محبوب ترین و برترین رستوران های شهر رم است. اگر به غذاهای نو و خلاقانه علاقه دارید حتما به این رستوران سر بزنید. این رستوران دارای دکوراسیون بسیار زیبایی است و تالار بزرگی نیز دارد که برای برگزاری مراسم های مختلف بسیار مناسب است.

رستوران فلاویا ال ولاوودتو

در جنوب شهر رم در میان کشتی های باستانی رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد. یکی از این رستوران ها رستوران فلاویا ال ولاوودتو است که غذاهای کلاسیک شهر رم را سرو می نماید. در فصل تابستان شما می توانید در تراس این رستوران غذای خود را میل کنید و در فصل سرما نیز در اتاق هایی غارمانند به شما سرویس دهی می گردد. پاستاهای این رستوران بدون شک یکی از برترین غذاهای آن است. اگر به دسر علاقه دارید حتما تیرامیسوی این رستوران را امتحان کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1351

به "برترین رستوران های رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید