جاذبه های گردشگری شهر بیرمنگام انگلیس ، بخش دوم

به گزارش تور ارمنستان، شهر بیرمنگام، دومین شهر بزرگ کشور انگلیس به شمار می رود. کانال های شهر بیرمنگام، محصول جانبی انقلاب صنعتی بودند. امروزه، این شبکه گسترده از کانال ها عمدتا به وسیله قایق های تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت، شهر بیرمنگام حتی بیشتر از شهر ونیز کانال دارد. امروزه، شهر بیرمنگام بیشتر برای جواهرات و غذا شناخته می گردد. علاوه بر این، جشنواره ها و فعالیت های متعددی در این شهر برگزار می شوند.

جاذبه های گردشگری شهر بیرمنگام انگلیس ، بخش دوم

با ما همراه باشید تا بهترین جاذبه های گردشگری شهر بیرمنگام انگلیس را به شما معرفی کنیم.

7- کلیسای جامع سنت فیلیپ

Enjoy a Concert at St. Philips Cathedral

کلیسای جامع سنت فیلیپ در سال 1715 میلادی ساخته شده است. این کلیسای جامع در طی بمباران در سال 1940 میلادی آسیب دیده بود اما قبل از این اتفاق، پنجره های شیشه کاری شده آن به وسیله بورن جونز در سال 1884 میلادی، چند هفته قبل از بمباران جدا شده بودند. این کلیسا در سال 1948 میلادی بازسازی شده و پنجره ها به جایگاه اصلی خود بازگشته بودند. یکی دیگر از مکان های مذهبی که حتما باید از آن تماشا کنید، کلیسای سنت مارتین است که قدمت آن به قرن سیزدهم میلادی باز می گردد.

8- موسسه هنرهای زیبای باربر

Barber Institute of Fine Arts

موسسه هنرهای زیبای باربر در نزدیکی دانشگاه بیرمنگام واقع شده است و دارای مجموعه بسیار جالبی از آثار هنری از دوره رنسانس تا قرن بیستم میلادی است. از جمله شاهکارهای هنری در این موسسه می توان به بوتیشلی، بلینی، تینتورتو، روبنز، رامبرندت، واتیو، مونه و غیره اشاره نمود. خود ساختمان نیز بسیار جالب توجه است. از جمله نکات برجسته آن می توان به مجسمه جورج اول اشاره نمود. در این موسسه، کنسرت ها و رویدادهای مختلفی برگزار می شوند. پس قبل از بازدید از آن، حتما برنامه و تورهای آن را آنالیز کنید.

9- گذشته بیرمنگام

See the Birmingham Back to Backs

یکی از جاذبه های مخصوص و جالب توجه شهر بیرمنگام، گذشته آن است. برای تماشا آن باید به مکانی در فاصله بسیار کوتاهی از مرکز شهر رفت. این مکان، دارای مجموعه منحصربه فرد از خانه های پشت به پشت کوچک است که زمانی در این شهر ساخته می شدند. این خانه ها حول یک حیاط مرکزی ساخته می شدند. این خانه های قرن نوزدهمی، نگاه منحصربه فردی به درون دوران دشواری ارائه می کند که در آن، افراد طبقه کارگر در آنجا زندگی می کردند. این مکان بعلاوه نیم نگاهی از اهمیت وجود این کارگران برای ساخت شهر بیرمنگام را ارائه می کند. یکی دیگر از مکان های مجذوب نماینده این مکان، مغازه ای سنتی از دهه سی میلادی است. در کنار آن نیز یک مغازه سوغاتی فروشی واقع شده است.

10- پارک حفاظت از حیات وحش

See the Cute Creatures at Birmingham Wildlife Conservation Park

پارک حفاظت از حیات وحش، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر بیرمنگام به شمار می رود که مطمئنا برای گردشگران و مسافران بسیار مجذوب نماینده خواهد بود. این پارک جالب توجه در کنار پارک کنون هیل قرار گرفته است که یک باغ وحش کوچک به شمار می رود. در این باغ وحش، حیوانات مختلفی شامل پانداهای قرمز، لمورها و مرکت ها دیده می شوند.

این باغ وحش در سال 1964 میلادی تاسیس شده و نقش مهمی در برنامه های تحقیقاتی و فراوری مثل حیوانات دارد. این باغ وحش مکان سرگرم نماینده و مجذوب نمایندهی برای بچه ها خواهد بود. در بعضی از قسمت های این باغ وحش، افراد می توانند با نظارت، حیوانات را لمس نمایند.

11- دنیای کادبوری، بورنویل

Satisfy Your Sweet Tooth at Cadbury World, Bournville

دنیای کادبوری در محل کارخانه کادبوری در بورنویل قرار گرفته است. این کارخانه در فاصله بسیار نزدیکی از شهر بیرمنگام واقع شده است. دنیای کادبوری، یکی از بزرگترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری به شمار می رود. هر ساله بیش از پانصد هزار نفر از این مکان بازدید می نمایند. این مکان به بازدیدنمایندگان خود، نیم نگاهی از تاریخ شکلات و بعلاوه فرایند ساخت آن را به صورتی سرگرم نماینده و مجذوب نماینده به نمایش گذاشته است.

در طی بازدید از این مکان گردشگری، بازدیدنمایندگان در خصوص تجارت و کارخانه کادبوری اطلاعات بیشتری بدست خواهند آورد. این مکان بعلاوه فرصت مناسبی برای خانواده ها به شمار می رود تا از جاذبه های گردشگری خانوادگی این مکان لذت ببرند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جالب توجه در این مکان، بول استریت است که در آن، مغازه های بسیار خوبی بر اساس دهه 1820 میلادی ساخته شده اند. در کنار تمام این موارد، گردشگران و مسافران می توانند از خود روستای بورنویل نیز بازدید نمایند و از زیبایی های آن لذت ببرند.

12- موزه زنده بلک کانتی، دادلی

Black Country Living Museum, Dudley

در شهر دادلی در حدود نه مایلی غرب شهر بیرمنگام، موزه زنده بلک کانتی قرار گرفته است که مکانی با مساحت بیست و شش هکتار را پوشش داده است. این مکان، نگاهی متفاوت از تاریخچه معدن کاری را ارائه می کند. این مکان شامل ابزارآلات معدن کاری قدیمی و بعلاوه یک جامعه صنعتی بازسازی شده است. این مکان دارای پنجاه ساختمان است که بسیاری از آن ها به صورتی دقیق بازسازی شدند.

گردشگران و مسافران می توانند سوار بر قایق های باریکی شوند که قبلا برای حمل و نقل ذغال سنگ از آن ها استفاده می گردد و در طی شبکه کانال های متصل به هم در این مکان، مکان های مختلف آن را مورد آنالیز قرار دهند. یکی دیگر از جاذبه های جالب توجه در این مکان، موزه فضای باز خارق العاده ای است که مطمئنا گردشگران و مسافران از آن بسیار لذت خواهند برد. فرصت های زیادی برای خرید اشیاء مختلف در این مکان وجود دارد.

موزه سارهول میل در بین بیرمنگام و کانورنتری قرار گرفته و قدمت آن به میانه قرن شانزدهم میلادی باز می گردد. این مکان در ریور کول در هال گرین قرار گرفته و یک جاذبه سرگرم نماینده خوبی است که مطمئنا برای افراد جالب توجه خواهد بود.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1523

به "جاذبه های گردشگری شهر بیرمنگام انگلیس ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری شهر بیرمنگام انگلیس ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید