حسینی: در شبی که موقعیتی به پدیده ندادیم گل خوردیم، وقتی خوب بازی می کنیم، دلیلی ندارد تعویض کنیم

به گزارش تور ارمنستان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مدعی شد تیمش در ملاقات خارج از خانه مقابل پدیده فرصتی به این تیم نداده است.

حسینی: در شبی که موقعیتی به پدیده ندادیم گل خوردیم، وقتی خوب بازی می کنیم، دلیلی ندارد تعویض کنیم

به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل پدیده مشهد در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: برای این بازی برنامه ریزی خوبی داشتیم و خیلی زود به گل رسیدیم. نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود و باید به گل دوم دست پیدا می کردیم. نتیجه یک بر صفر همواره ناپایدار است.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم برای دقایقی در حفظ توپ خوب نبودیم و توپ ها را به حریف می دادیم. حریف از تک موقعیتش خوب استفاده کرد و گل زد. در ادامه توپ را در اختیار گرفتیم و موقعیت خلق کردیم، اما در شبی که موقعیتی به پدیده ندادیم گل خوردیم. امروز روزی بود که بازیکنانم با تمام وجودشان بازی و سعی کردند برنامه های مان را اجرا نمایند. فکر کنم تساوی کمترین استحقاقی بود که بازیکنانم داشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا دیر اقدام به تعویض کرد، گفت: بازیکنان داخل زمین خوب بازی می کردند. ما 12 روز بود بازی نکرده بودیم. وقتی خوب بازی می کنیم، دلیلی ندارد تعویض کنیم.

حسینی راجع به شرایط نامناسب ذوب آهن در جدول رده بندی گفت: باید بجنگیم و کوشش کنیم. کار ما سخت است، اما مطمئنم با این بازیکنان و مجموعه می توانیم به هدف مان برسیم.

وی درباره قضاوت داور ملاقات پدیده - ذوب آهن هم توضیح داد: من اعتراضی به داوری نداشتم. داور از جانب هر دو تیم به خصوص تیم میزبان تحت فشار بود. باید بعضی از صحنه ها را ببینم تا نظر بدهم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعلاوه در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گفت: در بین استانداردهای ایران بد نبود. در شرایطی که بیشتر زمین ها در ایران خوب نیستند، کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا(ع) بد نیست. هر چند با این ورزشگاه زیبا چمن مطلوب تر باشد، بهتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1169

به "حسینی: در شبی که موقعیتی به پدیده ندادیم گل خوردیم، وقتی خوب بازی می کنیم، دلیلی ندارد تعویض کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: در شبی که موقعیتی به پدیده ندادیم گل خوردیم، وقتی خوب بازی می کنیم، دلیلی ندارد تعویض کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید