خطیبی: به جز یک تیم، همه تیم های لیگ فزونی خوب هستند

به گزارش تور ارمنستان، سرمربی آلومینیوم اراک اعتقاد دارد به جز یک تیم که پایین جدول است، همه تیم های لیگ رجحان خوب هستند و تفاوت فنی زیادی ندارند.

خطیبی: به جز یک تیم، همه تیم های لیگ فزونی خوب هستند

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از ملاقات آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران گفت: ملاقات دشواری برای دو تیم خواهد بود. با تیم خوبی بازی داریم که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و علت اصلی نتایج نساجی می تواند زمین این تیم باشد. اگر این موضوع در میان نبود، نساجی می توانست بالای جدول باشد. به جز یک تیم که پایین جدول است، همه تیم های لیگ رجحان خوب هستند و تفاوت فنی زیادی ندارند.

وی با بیان اینکه لیگ سختی در جریان است، توضیح داد: امیدوارم بازی فنی و خیلی خوبی برگزار گردد تا تماشاگران از آن لذت ببرند. ان شاءالله این مسابقه با بازی خوب و نیز نتیجه خوب آلومینیوم همراه باشد. بازیکنان ما تمرینات خوبی انجام دادند و در نقل وانتقالات، نفراتی جذب کردیم که به قول فوتبالی ها جور هستند. یکدلی، صفا و صمیمیت موجود در تیم به ما یاری نموده و نتایج آلومینیوم حاصل لطف خدا و کوشش بچه ها بوده است.

سرمربی آلومینیوم اراک با تمجید از شاگردانش گفت: بازیکنان ما موارد تاکتیکی را مو به مو اجرا نموده اند و مدیریت خوب و حمایت طرفداران و مسئولان استانی نیز به آلومینیوم یاری نموده است. امیدوارم به همین فرایند ادامه دهیم و امتیازات خوبی در ملاقاتهای آینده جمع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1352

به "خطیبی: به جز یک تیم، همه تیم های لیگ فزونی خوب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: به جز یک تیم، همه تیم های لیگ فزونی خوب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید