تور ارزان عمان: خیز بلند عمان برای توسعه گردشگری

به گزارش تور ارمنستان، پروژه های مهمی برای دست یافتن به اهداف بلندپروازانه عمان در راستا توسعه گردشگری تدوین شده اند که اکنون در مراحل مختلف انجام هستند.

تور ارزان عمان: خیز بلند عمان برای توسعه گردشگری

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

کشور سلطان نشین عمان، خیلی از ویژگی های مهم یک مقصد گردشگری پیشرو، اعم از محیط های هیجان انگیز، خط ساحلی دست نخورده، کوه های باشکوه و جاذبه های تاریخی بسیار را که شمار زیادی از آن ها به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند، به صورت یکجا دارد؛ همه این ویژگی ها در کنار هم باعث شده است که این کشور تبدیل به کشوری منحصربه فرد در خاورمیانه گردد.

برنامه ملی افزایش تنوع اقتصادی (Tanfeedh) اقداماتی را در جهت توسعه شرایط عمان به عنوان مقصد مدرن گردشگری در دست انجام دارد. برنامه Tanfeedh در اوایل سال 2016، با هدف افزایش تنوع اقتصادی و کاهش وابستگی این سلطان نشین به صنعت نفت و گاز پایدار صورت گرفت. این برنامه، پنج بخش فراوری، ترابری و تدارکات، ماهیگیری، معدن و گردشگری را به عنوان مهم ترین بخش های موجود در راستای دستیابی به این هدف شناسایی نموده است. هدف وزارت گردشگری عمان از اجرای برنامه Tanfeedh و سایر اقدامات این چنینی، جذب سالانه بیش از 5 میلیون بازدیدکننده بین المللی به عمان است. این تعداد در سال 2016 به بیش از 3 میلیون نفر خواهد رسید و نیازمند تشدید کوشش های بخش گردشگری در فراوری ناخالص داخلی این سلطان نشین و افزایش آن از 2.3٪ به 6٪ است.

شرکت توسعه گردشگری عمان SAOC (عمران) کوشش های خود را معطوف ساخت چند هتل نو در سال 2018 نموده و بعلاوه، بر مراحل ساخت کشتی دریادار مدینه العرفان نظارت می نماید که نام دروازه عمان را بر آن نهاده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1459

به "تور ارزان عمان: خیز بلند عمان برای توسعه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: خیز بلند عمان برای توسعه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید