رالی تور جهانگرد خود رو ها دو دیفرانسیل کرج تا کاشان بر گزار شد

به گزارش تور ارمنستان، معاون توریست البرز از بر گزار رالی تور توریست خود رو ها دو دیفرانسیل از کرج تا کویر اطلاع داد.

رالی تور جهانگرد خود رو ها دو دیفرانسیل کرج تا کاشان بر گزار شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، مرتضی نیکرو روز دوشنبه 3 آبان ماه 1400 ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: بر این اساس و با همکاری حوزه جهانگردی و اتومبیل رانی و هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی البرز (کمیته تور ینگ و سافار ی) رالی تور توریست خود رو ها دو دیفرانسیل با شرکت 46 دستگاه خودرو آفرود و هشت خود رو سوار از کرج تا کاشان بر گزار شد.

معاون توریست البرز با تأکید بر ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج و لزوم آموزش و توسعه رشته ها ورزشی در استان اضافه کرد: بر گزار دوره مربیگری مهارت های عمومی اتومبیل رانی سطح c در استادیوم انقلاب کرج به وسیله کمیته آموزش حوزه اتومبیل رانی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی کشور و با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی البرز زمینه لازم برای حضور علاقه مند ان و توریست ان این رشته ورزشی را در استان فراهم می نماید.

او در ادامه عنو ان کرد: هدف از بر گزار این دوره علاوه بر تربیت مربیان نو، افزایش فرهنگ رانندگی و ترویج پویش اقدام به منظور ایمنی جاده ها که رسالت کاهش سطح تصادفات جاده ای را عهده دار است، بود.

او بعلاوه با اشاره به ظرفیت توریست ورزشی شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: دو مین دوره مسابقات اسلالوم موتور استریت با شرکت بیش از 40 موتور سوار در پیست شهدا هیو ساوجبلاغ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بر گزار شد.

نیکرو گفت: قایقرا نی، سوارکاری، ورزش های هوایی و … از جمله رشته ها ورزشی پر هوادار محسوب شده و وجود رود خانه کرج، باشگاه های سوار کار و فرودگاه تفریحی آموزشی آزاد نظرآباد و سایت ورزش ها هوایی امکان فعالیت علاقه مند ان را میسر می نماید.

معاون توریستی البرز یاد آور شد: پتانسیل طبیعی و انسانی توریست ورز شی در استان فراهم بوده و احتیاج مند حضور سرمایه گذار خصوصی برای تقویت آن است تا با جذب ورز شکار ان و توریست ان رونق پیدا کند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1269

به "رالی تور جهانگرد خود رو ها دو دیفرانسیل کرج تا کاشان بر گزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی تور جهانگرد خود رو ها دو دیفرانسیل کرج تا کاشان بر گزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید