سرمربی سابق و جنجالی ایران به آفریقایی ها بله می گوید؟

به گزارش تور ارمنستان، سایت nieuwsblad بلژیک در این باره نوشت: میشل پرودم، مربی بلژیکی و نایب رئیس فعلی باشگاه استاندارد لیژ یکی از گزینه های راهنمایی تیم ملی کنگو است و با وی مذاکراتی هم انجام شده اما باشگاه استاندارد این پیشنهاد را بی جواب گذاشته است.

سرمربی سابق و جنجالی ایران به آفریقایی ها بله می گوید؟

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

این سایت در ادامه نوشت: ویلموتس مطمئناً یکی دیگر از گزینه های روی میز است. این واقعیت که او تجربه مربیگری در عرصه ملی را دارد و بلژیک را به جام جهانی 2014 و مسابقات قهرمانی 2016 اروپا رساند، یک امتیاز محسوب می گردد. او هم چنین در سال 2017 تیم ساحل عاج را راهنمایی کرد؛ اگرچه این داستان بعد از 6 مسابقه به سرانجام رسید. مسئولان فدراسیون فوتبال کنگو قصد دارند کریستین بیه مبه را از راهنمایی این تیم برکنار نمایند و به دنبال مربی جدید و فرانسوی زبان هستند.

مارک ویلموتس پیش از اینکه گزینه راهنمایی تیم ملی کنگو گردد راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت. آغاز خوب او در تیم ملی فوتبال ایران با باخت در برابر عراق و بحرین بد تمام شد و بعد از این شکست ها او از فدراسیون فوتبال به شورای حل اختلاف فیفا شکایت نموده و با وجود دریافت دو میلیون دلار از فدراسیون فوتبال ایران خواستار دریافت همه مبالغ قرارداد خود شده است. پرونده این مربی هم اکنون در دادگاه عالی ورزش در جریان است. به نظر می رسد در صورت حضور مارک ویلموتس در تیم ملی کنگو این پرونده با واکنش تازه ای از سوی فیفا همراه گردد. او در صورتی مجاز به دریافت همه مبلغ قرارداد خود از فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود که تا سرانجام مدت قراردادش راهی تیم جدیدی نگردد. مارک ویلموتس پیش تر گزینه راهنمایی تیم های بلژیکی هم می شد اما گویی اصراری به حضور در یک تیم جدید تا سرانجام مدت قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران ندارد تا همه مبلغ قرارداد خود را با رای فیفا دریافت کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 948

به "سرمربی سابق و جنجالی ایران به آفریقایی ها بله می گوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سابق و جنجالی ایران به آفریقایی ها بله می گوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید