تور فرانسه: معرفی هتل 5 ستاره دو لوور در پاریس

به گزارش تور ارمنستان، هتل دو لوور پاریس | Hôtel du Louvre

این هتل 5 ستاره، در قلب شهر پاریس واقع شده و اتاق های مهمان مناسب و راحتی را در یک ساختمان به سبک هوسمان به نمایش می گذارد. هتل دو لوور پاریس Hôtel du Louvre در حقیقت یکی از شعبات هتل حیات می باشد و مرکز شهر از این هتل مدرن، کمی دورتر است. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام، نگهبان و یک میز راهنمای تور با خدمات بلیط می باشد. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل تا دیدنی های پاریس را به تفصیل بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل دو لوور پاریس را مرور کنیم.

تور فرانسه: معرفی هتل 5 ستاره دو لوور در پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

خدمات رفاهی هتل دو لوور پاریس

هنگام ورود به هتل، از خدماتی که میز پذیرش شبانه روزی ارائه می دهد، مانند خدمات نگهبانی، انبار چمدان، خدمات بلیط و تبدیل ارز برخوردار خواهید شد. کارکنان هتل به 7 زبان زنده جهان شامل زبان چینی، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل دو لوور پاریس از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. فضایی برای افراد غیرسیگاری در نظر گرفته شده است و سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی هتل، دمای هوا را در همه فصول مطبوع نگه می دارد. می توانید از اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها و لابی، روزنامه یا ناهار بسته بندی شده بهره ببرید.

تمام خدمات نظافت و شستشوی لباس، پرداخت جداگانه خواهد داشت. پارکینگی عمومی بدون احتیاج به رزرو و با پرداخت روزانه 38 یورو برای شما مهمانانی که وسیله نقلیه دارید، فراهم است. یک مرکز تجاری و امکانات فکس و فتوکپی از مزایای هتل برای شما مهمانانی است که سفری کاری به پاریس دارید. ضمناً ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد.

امکانات تفریحی هتل دو لوور پاریس

با فراغ بال، در جهتهای پیاده روی باغ های تویلری Tuileries (یک بلوک دورتر از شما قرار گرفته است) قدم بزنید و از هوای مطبوع آن بهره ببرید یا به استخر عمومی نزدیک هتل بروید. امکان اجاره دوچرخه در هالس Les Halles (در فاصله یک مایلی هتل) وجود دارد. یک باشگاه سلامتی نیز، با کلاس های ایروبیک سه بلوک آن طرف تر از هتل است.

رستوران هتل

در هتل می توانید برترین قهوه ها را سفارش دهید. بطری های آب معدنی رایگان است اما برای میوه، کیک ها و شکلات ها باید جداگانه مبلغی پرداخت کنید. منوی رژیمی و منوی بچه ها نیز موجود است و حتی می توانید صبحانه خود را در اتاق سفارش دهید.

  • سالن دو لوور Brasserie du Louvre: این رستوران فضای پاریسی را با یک سالن ناهار خوری بزرگ ارائه می دهد و از چوب های زیبا، با رنگی تیره و نقاشی های طلایی الهام گرفته از شاهکارهای موزه لوور طراحی شده است. بوفه صبحانه، ناهار و شام روزانه سرو می گردد. یک هفته در میان، منویی از غذاهای تازه که با محصولات محلی و فصلی تهیه شده اند، در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. با این حال در اطراف هتل رستوران دیگری نیز پیدا خواهید کرد.

امکانات اتاق های هتل

خوابیدن در اتاق های این اقامتگاه با دیوارهای ضد صدا، بسیار راحت خواهد بود. بعلاوه تخت ها، با ملافه های تمیز و بدون آلرژی پوشانده شده اند و دو پنجره، نور روز را به درون اتاق راهنمایی می نمایند که پرده های ضخیم نیز دارند. تمام اتاق ها، نمایی رو به حیاط خلوت یا خیابان کنار هتل دارند. می توانید تخت اضافه چرخ داری را با پرداخت هزینه آن درخواست دهید و مبل راحتی برای نشستن و راحتی بیشتر شما در اتاق گذاشته شده است. تمام 177 اتاق با تجهیزات مدرنی شامل فیلم های سینمای خانگی، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تهویه مطبوع با امکان کنترل از درون اتاق و یخچالی کوچک در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. اگر با خانواده سفر می کنید، می توانید از تخت کودک رایگان بهره ببرید. در حمام خصوصی اتاق ها سشوار، دمپایی، حوله لباسی و تمام وسایل بهداشتی-آرایشی رایگان را که لازم دارید، پیدا خواهید کرد. دیگر امکانات اتاق ها شامل موارد زیر است:

  • دوش در حمام
  • نظافت روزانه
  • گاوصندوق دیجیتالی
  • میز مطالعه
  • امکانات اتوکشی (درصورت درخواست)

برای رزرو اتاق و یا تماشا عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل پاریس در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل دو لوور پاریس

  • سوئیت کینگ: 25 متر مربع مساحت، نمایی رو به حیاط خلوت و یک تخت کینگ دارد.
  • اتاق کویین: این اتاق نمایی رو به شهر، 25 متر مربع متراژ و یک تخت کویین دارد.
  • سوئیت کورنر: 25 متر مربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • اکسکیوتیو کینگ: 25 متر مربع متراژ، نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • دولوکس کینگ: متراژی به مساحت 25 متر مربع، یک تخت دو نفره کینگ و نمایی از شهر دارد.
  • دولوکس دوقلو: 20 متر مربع مساحت، نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق کینگ: 25 متر مربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به حیاط خلوت دارد.
  • اتاق دوقلو: دو تخت یک نفره، 25 متر مربع متراژ و نمایی رو به حیاط خلوت دارد.
  • سوئیت اکسکیوتیو: این سوئیت، 30 متر مربع مساحت دارد. یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی در اتاق گذاشته شده است و نمایی رو به حیاط خلوت دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاریس

جاذبه های فراوانی مانند موزه هنرهای دکوراتیو، موزه آنتیک لوور، موزه دو اورنجری و کلیسای پروتستان لوور تا هتل تنها 5 دقیقه پیاده روی دارند. این هتل موقعیت خوبی برای اقامت در پاریس و بازدید از جاذبه های شناخته شده آن دارد.

  • : 1 کیلومتر است که با 50 دقیقه قدم زدن، یا 16 دقیقه رانندگی به این برج فلزی معروف خواهید رسید.
  • تئاتر متورینز: تا شما، 1.4 کیلومتر فاصله داشته و پیاده تقریبا 20 دقیقه و با مترو خط 14، 15 دقیقه و با تاکسی 7 دقیقه راه خواهد بود.
  • : 300 متر از شما دورتر است و پیاده 5 دقیقه ای به آن می رسید.
  • و سالن تئاتر کمدی کامارتین: 1.1 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. با ماشین تقریبا 4 دقیقه و با متروی شماره 7 و کمی پیاده روی حدود 10 دقیقه و پیاده، 15 دقیقه زمان می برد که به این سالن تئاتر برسید.
  • : 1.5 کیلومتر دورتر است و پیاده 25 دقیقه و با مترو خط 1، حدود 16 دقیقه تا این کلیسا راه خواهید داشت. اگر تاکسی بگیرید، 10 دقیقه زمان می برد تا به این مکان برسید.
  • سالن کنسرت لاسیگال: این سالن تا شما، 2.2 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 14 دقیقه و با مترو خط 12 و سپس 1، حدود 20 دقیقه تا این سالن راه خواهید داشت. پیاده نیز، نیم ساعته به این محل خواهید رسید.
  • ایستگاه متروی گار دو ایست و خیابان استراسبورگ: 2.2 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 15 دقیقه و با مترو خط 7، حدود 13 دقیقه تا این ایستگاه راه خواهید داشت. پیاده هم 35 دقیقه ای به آن می رسید.
  • سکره سکور: این کلیسا تا شما، 2.8 کیلومتر دورتر است. با ماشین تقریبا 21 دقیقه راه خواهد بود. تا آنجا با مترو، حدود 30 دقیقه و پیاده 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • اپرا باستیل: 2.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 18 دقیقه و با مترو خط 1، طی این جهت 13 دقیقه، طول می کشد. پیاده هم، 40 دقیقه راه دارید.
  • : میدان این طاق تا شما، 3.2 کیلومتر فاصله داشته و با ماشین تقریبا 13 دقیقه راه خواهد بود منتها اگر از خیابان شانزه لیزه عبور کنید، مدت زمان بیشتری راه خواهید داشت. مترو خط 1 ، حدود 15 دقیقه شما را به این میدان می رساند. پیاده نیز، 45 دقیقه از میان خیابان شانزه لیزه راه دارید.
  • : این فرودگاه تا هتل دو لوور پاریس یا هتل حیات پاریس 15 کیلومتر فاصله دارد. از فرودگاه با ترانسفر فرودگاهی، با یک ساعت رانندگی به هتل خواهید رسید.
  • : 23.4 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی یک ساعت و 18 دقیقه زمان می برد تا به هتل برسید.

موقعیت هتل دو لوور پاریس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

فرانسه، 75001 پاریس، محل آندره مالروکس، 172 رو دو ریوولی

172 rue de Rivoli, Place André Malraux, 75001 Paris, France

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1495

به "تور فرانسه: معرفی هتل 5 ستاره دو لوور در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: معرفی هتل 5 ستاره دو لوور در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید