مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید

به گزارش تور ارمنستان، برای سنگ کف اندازه جذب به نوع کاربری ساختمان بستگی دارد. سنگ هایی که جذب آب بسیار پایینی دارند گزینه مناسبی برای سنگ فرش به شمار می آیند. اندازه جذب آب بالا در سنگ باعث لک پذیری سنگ خواهد شد. حتما در هنگام خرید سنگ به این موضوع هم دقت داشته باشید.

مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید

سنگ مرمر و مرمریت برعکس گرانیت نه تنها سنگ سختی نیست. علت عدم مقاومت کافی در برابر تغییرات آب و هوایی در فضاهای خارجی ساختمان بکار نمی رود.

مقاومت فشاری سنگ کف با توجه به مکان و فضای نصب معین می گردد به اسم نمونه سنگ مناسب کف واحد های تجاری و مسکونی و کف پارکینگ فرق دارد:

اندازه جذب آب سنگ از نکات مهم در خرید سنگ است، سنگ شما باید متناسب با کاربری آن، جذب آب مناسبی هم داشته باشد. در خصوص اندازه جذب اب باید بدانید که تمامی سنگ ها جذب آب دارند و اندازه جذب آب سنگ ها معین می نماید برای استفاده در چه قسمت هایی از ساختمان مناسب تر است.

سنگ تراورتن امروزه پرکاربردترین سنگ نمای ساختمان هاست. برجسته ترین ویژگی آن وجود حفره های موجود در سنگ می باشد. موجب شده تا قدرت جذب آن هم بالا رود. سنگ تراورتن دو ویژگی مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و در نرم بودن برای استفاده های ابزار زنی را به صورت یکجا در خود دارد.

منبع مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1243

به "مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با انواع سنگ نما ساختمان و راهنمای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید