تور ارزان استانبول: هتل هیلتون بومونتی استانبولهتل هیلتون بوموتنی استانبول

به گزارش تور ارمنستان، هتل هیلتون بوموتنی استانبول

هتل هیلتون بوموتنی استانبول یکی از برترین هتل های استانبول است که مسافران زیادی آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می نمایند. اگر برای انتخاب و رزرو هتل با مشکل روبرو شدید ما می توانیم اطلاعات کاملی در رابطه با هتل هیلتون بوموتنی در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان سفر از این اطلاعات بهره ببرید . بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان استانبول: هتل هیلتون بومونتی استانبولهتل هیلتون بوموتنی استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

هتل هیلتون بوموتنی یکی از هتل های پنج ستاره شهر استانبول است که در منطقه بومونتی و شیشلی شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و فاصله آن با میدان تکسیم نزدیک به سه و نیم کیلومتر و با ایستگاه مترو شیشلی نزدیک به 2 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک استانبول 35 کیلومتر است. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته انجام می گیرد. در ادامه با امکانات و ویژگی های این هتل آشنا خواهیم شد.

امکانات هتل هیلتون بوموتنی

این هتل دارای امکانات زیادی است که آن را هم رده بسیاری از هتل های شیک و لوکس استانبول قرار داده است. هتل بوموتنی دارای استخر، بالکن های مشرف به شهر، باغ، وای فای رایگان و بسیاری از امکانات دیگر است. برای کسانی که می خواهند به همراه خانواده و یا دوستان خود به این شهر سفر نمایند و یا به قصد انجام امور کاری و جلسات به استانبول می فرایند این هتل بسیار توصیه می گردد. این هتل دارای مبلمان های لوکس، پارکینگ رایگان و معماری مدرن است.

امکانات ورزشی این هتل شامل سونا، بدنسازی، حمام ترکی و ریلکسیشن هستند. در هتل هیلتون بوموتنی به طور 24 ساعته کلاس های تنیس، اسکواش و اروبیک برگزار می گردد. استخر روباز و استخر سرپوشیده هم در این هتل وجود دارد که در اطراف آنها نیز تخت های اختصاصی برای آفتاب گرفتن قرار گرفته است. حمام ترکی این هتل که با کاشی های آبی و سفید تزئین شده اند دارای دو سونا، دو اتاق بخار و ماساژ درمانی است.

اتاق های هتل هیلتون بوموتنی

این هتل پنج ستاره به طور کلی دارای 829 اتاق است که همه این اتاق ها با دکوری زیبا و شیک تزئین شده اند. این اتاق ها که با معماری ترکی ساخته شده اند نمایی از باغ و تنگه بسفر را به شما نشان می دهند. از امکانات این اتاق ها می توان به حمام خصوصی دارای وان و دوش، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، پنجره های تمام نما، پرده، محل نشیمن جداگانه و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نمود.

غذاهای هتل هیلتون بوموتنی

هتل هیلتون بوموتنی دارای رستوران هایی است که به طور 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند. در این رستوران ها انواع غذاهای ترکی، محلی و بین المللی سرو می شوند. یکی از رستوران های این هتل به نام Cloud 34 که در طبقه سی و چهارم این هتل قرار گرفته است نمای شگفت انگیزی از شهر را در حین میل غذا به شما نشان می دهد شما می توانید در این رستوران غذاهای زیادی را از فرهنگ و ملل مختلف با نوشیدنی های مختلف بچشید و از آنها لذت ببرید. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران وراندا گریل است که غذاهای دریایی را به همراه نوشیدنی برای شما مهیا می کند. سایر رستوران های این هتل مانند رستوران بسفر و رستوران اژدها هستند که هرکدام امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهند.

مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1281

به "تور ارزان استانبول: هتل هیلتون بومونتی استانبولهتل هیلتون بوموتنی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: هتل هیلتون بومونتی استانبولهتل هیلتون بوموتنی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید