هتل کریستال سندز ویلا؛هتل ساحلی در جزیره مافوشی مالدیو، عکس

به گزارش تور ارمنستان، هتل کریستال سندز ویلا از اقامتگاه های ساحلی و 4 ستاره جزیره مافوشی مالدیو است که تنها 200 متر با ساحل فاصله دارد.

هتل کریستال سندز ویلا؛هتل ساحلی در جزیره مافوشی مالدیو، عکس

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این هتل از مجموعه هتل های کریستال سندز است و در میان باغی سرسبز و دیدنی قرار گرفته و چشم اندازهای زیبایی از اقیانوس از آن ها پیداست. اگر دعوت آب های کریستالی این اقیانوس و شن های سفید آن را پذیرفته و بلیط هواپیما خارجی خریده اید، مخصوصا اگر به همراه خانواده به این تعطیلات می روید، این مکان رویایی و بهشتی می تواند زیباترین خاطرات را برایتان رقم بزند. چون به اعتقاد گردشگران این هتل لایق 5 ستاره است و همه چیز در آن عالیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل کریستال سندز ویلا مالدیو

منطقه ای که هتل کریستال سندز ویلا مالدیو در آن قرار گرفته از لحاظ جغرافیایی بسیار زیباست و هتل با منظره های دیدنی احاطه شده است و مهمانان می توانند در ساحل اختصاصی آن به تماشای چشم اندازها بنشینند. این هتل برای دسترسی راحت به فرودگاه خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می نماید و کسانی که به همراه خانواده بلیط هواپیما مالدیو خریده اند، می توانند اتاق های خانواده هتل را رزرو نمایند.

اینترنت پرسرعت این هتل در تمام بخش های آن قابل دسترسی است ولی هتل فاقد پارکینگ است. این هتل برای زوج های جوان نیز واحدی به عنوان اتاق ماه عسل ارائه می نماید و از فروشگاهی که در هتل دایر است می توان بعضی از اقلام را خریداری کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

نقطه قوت اتاق های هتل کریستال سندز ویلا تراس های آن هاست که محیط دنج و خلوتی را برای تماشای زیبایی های آن منطقه فراهم نموده اند. از آن گذشته اتاق های هتل دلباز هستند و نورگیری فوق العاده ای دارند. از آنجایی که دیوارهای اتاق ها عایق صدا هستند، مانع سلب آرامش شما خواهند بود. این هتل در مجموع 20 واحد اقامتی دارد که در قالب اتاق های سوپریور دبل، سوپریور فمیلی و دبل دلوکس ارائه می شوند. کف اتاق ها پارکت است و دکوراسیون مدرنی دارند که جزئیات به کار رفته در آن ها فضایی گرم و صمیمی به اتاق ها داده است. در ضمن هر اتاقی دارای بخش نشیمن، میز، تهویه مطبوع، اتو و حمام اختصاصی است و در حمام ها لوازم بهداشتی گنجانده شده است.

امکانات رستوران هتل

یکی دیگر از نقطه قوت های هتل کریستال سندز ویلا صبحانه های خوشمزه و منوی متنوع رستورانش است که هر کسی طبق ذائقه خود چیزی پیدا می نماید. با خدمات روم سرویس هتل نیز می توان غذای سفارشی را در اتاق خود میل کرد. کسانی هم که تمایل به صرف شام رمانتیکی در ساحل اختصاصی هتل Crystal Sands Villa Maldives داشته باشند می توانند با هماهنگی هتل چنین تجربه خاصی را ضمیمه بلیط هواپیما و تعطیلات خود نمایند.

امکانات و خدمات دیگر هتل

از طرفی نزدیکی هتل کریستال سندز ویلا مالدیو به دریا، دسترسی به تفریحات آبی مختلف را ممکن ساخته است؛ به طوری که مهمانان می توانند در آب های اقیانوس غواصی نمایند یا به ماهیگیری بروند. و یا حتی می توانند با پرداخت هزینه جدا به قایق سواری بروند. برای اینکه خانواده ها از تعطیلات خود لذت بیش تری ببرند، هتل بخشی را به زمین بازی بچه ها و حتی اتاق بازی اختصاص داده است. البته در بیرون از هتل امکاناتی مثل تجهیزات باربیکیو، آتشدان و محل پیک نیک وجود دارد و می توان در جوار ساحل لحظات خوبی را سپری کرد. در نهایت بخش اسپا و باشگاه هتل با تجهیزات کاملشان در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرند.

فاصله هتل کریستال سندز ویلا مالدیو تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا شهربازی مافوشی: 0.2 کیلومتر

فاصله تا بندر مافوشی: 0.5 کیلومتر

فاصله تا مسجد مافوشی: 0.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 934

به "هتل کریستال سندز ویلا؛هتل ساحلی در جزیره مافوشی مالدیو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کریستال سندز ویلا؛هتل ساحلی در جزیره مافوشی مالدیو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید