کدام هتل ها در لندن اسپاهای فوق العاده دارد؟

به گزارش تور ارمنستان، اسپاهای فوق العاده ای در بعضی از هتل های لندن نظیر هتل کورینتیا، هتل لانگهام، هتل برکلی و... وجود دارد که در سفر به این شهر باید امتحان کنید.

کدام هتل ها در لندن اسپاهای فوق العاده دارد؟

اسپای هتل ها محلی عالی برای مهمانان هتل یا ساکنان شهر است تا به دور از هیاهوی شهر به خصوص در شهرهای بزرگ، خستگی را از تن به در نمایند. اگر ساکن لندن هستید یا با تور اروپا به این شهر سفر نموده اید، می توانید در اسپای معرکه هتل ها، مزه آرامش را حس کنید.

1. هتل کورینتیا

اسپای هتل کورینتیا (corinthia hotel)، در طبقه چهارم قرار گرفته است و یک اتاق بخار، 17 اتاق آرام بخش، یک سوئیت اسپای خصوصی، سالن ناخن، استخر سرد سرپوشیده، استخر لوکس، یک سونای آمفی تئاتری، فواره یخ، جایگاه های سنگی گرم و محل های خصوصی استراحت دارد. درمان های این مجموعه باعث از بین رفتن استرس، شل شدن عضلات و افزایش انرژی می گردد و علاوه بر این می توانید از خدمات مختلف این محل نیز بهره ببرید.

2. هتل سنت پانکراس رنسانس

اسپای هتل سنت پانکراس رنسانس (St Pancras Renaissance) در محل آشپزخانه قدیمی بخار هتل قرار گرفته است و یکی از برترین اسپاهای آرام بخش لندن به شمار میرود. دیوارهای استخر سرپوشیده آن با کاشی های ویکتوریایی تزیین شده است و پنجره های قوسی شکل آن تلالو نور خورشید را به داخل راهنمایی می نماید. یک حمام بخار اکالیپتوس، سالن بدنسازی و چند تخت آرامش در این محل وجود دارد. بسته های اسپا برای مسافران خسته در نظر گرفته شده است و مجموعه اسپا سفری شامل آفریقا، اندونزی و باغ انگلیسی نیز ارائه می گردد.

3. هتل لانگهام

امکانات اسپا در هتل لانگهام (The Langham) محدود است و در فضای استخر آن، محیطی برای استراحت وجود ندارد. دیوارهای کاشی کاری آن با طرح درخت بونسای، پس زمینه ای مجذوب کننده هنگام شنا ایجاد می نماید. یک سونای کوچک و اتاق بخار در اتاق رختکن وجود دارد، یک سالن بدنسازی و درمان نیز در این مجموعه به چشم می خورد. درمان هایی با تکنیک های چینی ارائه می گردد که برای متعادل کردن بدن است. ماساژ روی تشک های آبی نیز تجربه ای متفاوت را به شما می دهد.

4. هتل لینزبورو

مهمانان در اسپای هتل لینزبورو (Lanesborough) با فشار دادن یک دگمه درخواست نوشیدنی مکمل می نمایند. در این مجموعه، دوش هایی وجود دارد که باعث انتشار عطر و بو می شوند. ضمناً اتاق بخار، سونا و یک استخر کوچک همراه با جکوزی از امکانات این مرکز است. یک کلوپ و رستوران گیاهخواری، یک سالن بدنسازی بزرگ با تجهیزات مدرن و متخصصان بدنسازی و آرایشگاه نیز به چشم می خورد.

5. هتل برکلی

اسپای هتل برکلی (The Berkeley) در طبقه هفتم این هتل و در یک باغ انگلیسی قرار گرفته است. از استخر آن می توان درختان سرسبز هاید پارک را مشاهده کرد و در عین حال یک باغ مخفی نیز دارد که دور تا دور آن جایگاه های تخت شو چیده شده است. در فصل تابستان قطعا محلی فوق العاده برای رهایی از استرس و خستگی است. برنامه های خاصی نظیر کلاس های شنای همزمان نیز در این اسپا برگزار می گردد.

6. هتل بومانت

از سفیدی درخشان فضای اسپا و حمام هتل بومانت (Beaumont) گرفته تا میوه های رایگان و آب خیار که پیشکش مشتری ها می گردد از ویژگی های این اسپا محسوب می گردد. اتاق بخار و سونای آن در دو طرف استخر آب سرد قرار گرفته است و طیف وسیعی از درمان ها نظیر ماساژ صورت و بدن، مانیکور و پدیکور، درمان های حمامی (که روی یک میز سنگی گرم انجام می گردد)، اسکراب و... ارائه می گردد. سالن بدنسازی و آرایشگاه نیز در همان نزدیکی قرار گرفته است.

7. هتل کانوت

اسپای هتل کانوت (Connaught)، به واسطه چوب های تیره، سنگ های درخشان و خطوط مینیمالیستی، فضایی آرام بخش را در اختیار مشتریان قرار می دهد. استخر شنای ساخته شده از سنگ گرانیت سیاه در مرکز اسپا قرار گرفته است و جایگاه های استراحت در اطراف آن چیده شده اند. علاوه بر این یک اتاق کوچک بخار معطر نیز در اسپا وجود دارد. به غیر از درمان های استاندارد، می توانید تجربیات متفاوتی از گوشه و کنار جهان را نیز امتحان کنید، به عنوان مثال اگر دو ساعت و نیم وقت برای اسپا گذاشته اید، می توانید درمان الهام گرفته از بومیان آمریکا را تجربه کنید که ترکیبی از ماساژهای مختلف از جمله تکنیک های باستانی ناواهو است.

8. هتل موندریان لندن

اسپا و حمام سراسر سفید رنگ هتل موندریان لندن (Mondrian London)، دارای کاشی های هندسی، خطوط منحنی و طرح های دایره وار است. افرادی که قصد دارند به صورت گروهی به این اسپا بیایند، باید از قبل جا رزرو نمایند. جالب است بدانید در حین پدیکور و حمام گل، نوشیدنی و غذا سرو می گردد. سایر درمان ها شامل ماساژ الماس صورت، ماساژهای ترکیبی، نوشیدنی، سوئیت زوجین همراه با ماساژ، پدیکور و شکلات ارگانیک برای زوجین است.

9. هتل سندرسون لندن

پرده ابریشمی چین دار و سفید رنگی از سقف اسپای هتل سندرسون لندن (Sanderson London)رآویزان شده است و هنگام استراحت روی جایگاه های ابری شکل آن حس آرامش می یابید. اتاق های درمان این اسپا در طبقه دوم آن قرار گرفته است و در نتیجه همه مشتریان حاضر در آن با صدایی بسیار آهسته صحبت می نمایند. یکی از این درمان ها، ماساژ صورت نوکس نام دارد که شامل پاکسازی عمیق و مرطوب سازی، ماساژ صورت و دست ها می گردد.

10. هتل فور سیزنز پارک لین

هیچ اسپایی در لندن قدرت رقابت با اسپای هتل فور سیزنز پارک لین (Four Seasons Park Lane) را ندارد، چراکه از روف تاپ این هتل، چشم اندازی فوق العاده را پیشکش مشتریان خود می نماید. پنجره های سونا نیز امکان تماشای شهر را فراهم می نماید. از پیش درمان ها و استخر لوکس، جایگاه های زیرآب و اتاق آرامش چوبی با تخت های چرمی به رنگ شتر کمال استفاده را ببرید. چای گیاهی و مجلات مختلف نیز در این محل وجود دارد.

11. هتل رزوود لندن

اسپای هتل رزوود لندن (Rosewood London) به لطف سونا و امکانات بخار در اتاق رختکن و اتاق های درمان، محیطی آرام بخش برای مشتریان فراهم نموده است. علاوه بر تخت های حرارتی با قابلیت تنظیم شدن و درمان های عالی، ماساژ فوق العاده ای نیز ارائه می گردد که گزینه ای خوب برای خلاص شدن از شر استرس و خستگی است. سالن بدنسازی، میوه و هدفون نیز مهیا است.

12. هتل لندمارک

اسپای بزرگ هتل لندمارک (Landmark)، محلی آرام بخش با استخر (با قابلیت روباز شدن)، سونا، اتاق بخار و حمام گرم است که درهای آن به روی همه مشتریان باز است، حتی کسانی که در پی درمان های اسپا نیستند. همه غذاهای خوشمزه ای که در اسپا میل نموده اید را می توانید در سالن مجهز بدنسازی آن بسوزانید. اگر موهای شما احتیاج به کوتاهی دارد نیز می توانید از سالن زیبایی واقع در این اسپا بهره ببرید.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1478

به "کدام هتل ها در لندن اسپاهای فوق العاده دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام هتل ها در لندن اسپاهای فوق العاده دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید