آخرین سخنرانی شهید مهدی باکری پیش از عملیات بدر خبرنگاران

به گزارش تور ارمنستان، در آستانه سالروز شهادت شهید مهدی باکری مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس آخرین سخنرانی شهید مهدی باکری پیش از عملیات بدر را منتشر نموده است.

آخرین سخنرانی شهید مهدی باکری پیش از عملیات بدر خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس شهید مهدی باکری قبل از آغاز عملیات در میان نیروهای لشکر 31 عاشورا در کنار رودخانه سابله در سیزدهم اسفندماه سال 1363 سخنرانی نموده است. وی در بخشی از این سخنرانی می گوید:

شماها را می بینم خشنود می شوم. شما چهره هایی هستید که آبرو به اسلام و کشور داده اید. با اطمینان قلب حرکت کنید و مطمئن باشید که مرکز قدرت که خدای تعالی است نسبت به شما عنایت دارد.

قدرت های دیگر پوشالی هستند، قدرت خداست که باقی است و خدا است که وعده نموده است اگر نصرت دهید او را، او شما را پیروز می نماید. و شکی نیست که اکنون شما حق تعالی و کشور اسلامی و اسلام را نصرت می کنید و آن روزی که انقلاب آغاز شد ما هیچ نداشتیم. پیروزی ما با دست خالی به دست آمد و بحمدالله تا به اینجا رسیده ایم که امروز موردتوجه تمام قدرت های عظیم هستیم و تمام قدرت ها در این فکرند که با این انقلاب چگونه برخورد نمایند. مطمئن باشید از آن قدرت ها کاری ساخته نیست، شما جنود خدا هستید و پیروزید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 952

به "آخرین سخنرانی شهید مهدی باکری پیش از عملیات بدر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین سخنرانی شهید مهدی باکری پیش از عملیات بدر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید