ارزیابی تخصصی و مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) انجام شد

به گزارش تور ارمنستان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از برگزاری ارزیابی تخصصی و مصاحبه علمی پذیرفته شدگان آزمون دکتری (Ph.D) این دانشگاه به دو صورت حضوری و غیرحضوری اطلاع داد.

ارزیابی تخصصی و مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) انجام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد قربان زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: با اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی سال 99، داوطلبان برای حضور در ارزیابی تخصصی و مصاحبه علمی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاستگذاری بازرگانی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب شدند.

قربان زاده اضافه نمود: با اطلاع رسانی اجرا شده 120 تن از واجدین شرایط برای شرکت در مصاحبه علمی و ارزیابی تخصصی ثبت نام کردند که از این تعداد هفت نفر برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی انتخاب می شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) با بیان اینکه سال جاری برای نخستین بار به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا ارزیابی تخصصی و مصاحبه عملی پذیرفته شدگان دکتری به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار گردید، مطرح کرد: آن دسته از متقاضیانی که درخواست شرکت در جلسه مصاحبه و ارزیابی حضوری را داشتند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روز های 9 و 10 مهر ماه جهت مصاحبه علمی و ارزیابی تخصصی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه 50 درصد داوطلبان متقاضی شرکت در مصاحبه به شیوه غیر حضوری بودند، اعلام کرد: با توجه به تأکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور کاهش تردد و مسافرت ها، بخش مصاحبه به صورت غیر حضوری طی روز های 12، 13 و 14 مهر ماه برگزار گردید و داوطلبان به صورت وبینار در مصاحبه شرکت کردند.

قربان زاده با بیان اینکه شیوه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاستگذاری بازرگانی این دانشگاه به شیوه آموزشی- پژوهشی دانشجو است، اعلام نمود: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، تنها دانشگاهی است که در بین دانشگاه و مؤسسات آموزشی عالی شرق کشور در این رشته دانشجو می پذیرد.

وی در خصوص جدول امتیازات آموزشی و پژوهشی پذیرفته شدگان دکتری سال 99 این دانشگاه، اظهار کرد: کیفیت دانشگاه محل تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، سوابق تدریس، طول مدت تحصیل و معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، مدرک زبان و مرتبط بودن رشته دوره کارشناسی ارشد با دکتری از جمله ملاک های کسب امتیازات آموزشی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در خصوص ملاک های امتیازات پژوهشی پذیرفته شدگان گفت: دارا بودن مقاله ISI و ISC، مقاله علمی- پژوهشی و علمی - ترویجی، مقاله کنفرانس معتبر، کسب مقام در جشنواره های معتبر، تالیف، ترجمه و ویرایش کتاب، درجه خاتمه نامه، ثبت اختراع و طرح پژوهشی از جمله ملاک های کسب امتیاز پژوهشی است.

وی در تشریح جدول امتیازات مصاحبه توضیح داد: کیفیت خاتمه نامه ارشد، وسعت نظر، نوآوری و کار آفرینی، تسلط علمی، توانایی در تجزیه و تحلیل مسائل و پاسخگویی، توانایی فن بیان و انتقال مطلب بعضی از ملاک های ارزیابی در بخش مصاحبه است که توسط 6 تن از اعضای هیأت علمی گروه مدیریت طی پنج روز مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 648

به "ارزیابی تخصصی و مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی تخصصی و مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید