اسکوچیچ از هر لحاظ تاپ لِوِل است، مدعی لیگ قهرمانان هستیم

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، امید نورافکن عصر شنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با نفت مسجد سلیمان که با برد سپاهان همراه بود، گفت: از این برد بسیار خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم این فرایند را ادامه دهیم و از روزهای سختی که داشتیم جدا شویم.

اسکوچیچ از هر لحاظ تاپ لِوِل است، مدعی لیگ قهرمانان هستیم

وی اضافه نمود: باید همه بچه ها دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط خارج شویم و بتوانیم طرفداران اصیل سپاهان که با برد و باخت این تیم زندگی می نمایند را مسرور کنیم، می دانیم طرفدارانی داریم که با این تیم زندگی می نمایند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ضمن خوشامد به میلاد جهانی و رشید مظاهری دو بازیکن تازه این تیم ادامه داد: مطمئنم اگر این شرایط را ادامه دهیم می توانیم در جام باشگاه های آسیا نیز فرایند خوبی داشته باشیم و مدعی قهرمانی در غیاب بعضی تیم ها باشیم.

وی در مورد شرایط دراگان اسکوچیچ در تیم ملی توضیح داد: به نظر من مربی خیلی خوبی است، در دوران حضور او یکی از بیشترین امتیازات تیم ملی رقم خورده و اگر از تمام بازیکنان هم بپرسید او از لحاظ فنی عالی است.

نورافکن تاکید نمود: اینکه برای جام جهانی اسکوچیچ باشد یا نباشد در حیطه من نیست اما وقتی این نتایج را گرفته چرا نباید باشد، او از هر لحاظ مربی تاپ لولی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1474

به "اسکوچیچ از هر لحاظ تاپ لِوِل است، مدعی لیگ قهرمانان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ از هر لحاظ تاپ لِوِل است، مدعی لیگ قهرمانان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید