تور ارزان آمریکا: افتتاح اولین رستوران جهنمی گوردون رمزی در لاس وگاس

به گزارش تور ارمنستان، اولین رستوران HELLS KITCHEN گوردون رمزی به طور رسمی در Caesars Palace لاس وگاس افتتاح شد.

تور ارزان آمریکا: افتتاح اولین رستوران جهنمی گوردون رمزی در لاس وگاس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

گوردون رمزی ستاره آشپزی و شخصیت تلویزیونی مشهور که دارای چندین ستاره مچیلین است به همراه فینالیست های برنامه تلویزیونی آشپزخانه جهنی و افراد مشهور از دنیای ورزش و تفریح، افتتاح نخستین رستوران HELLS KITCHEN گوردون رمزی را در Caesars Palace لاس وگاس جشن گرفتند. از آنجایی که از اوایل ژانویه خبر افتتاح این رستوران به گوش می رسید تقریباً 25000 مهمان این رستوران را رزرو نموده اند.

به علت پیش زمینه ای که مهمانان از نمایش های رمزی داشتند مهمانان احساس می نمایند که به مجموعه استودیو برنامه تلویزیونی مشهور و جهانی fox منتقل می شوند؛ اما این بار نمایشی واقعی از رمزی مشاهده می کردند و با خوش آمدگویی سرآشپز رمزی و لباس های آشپزی و منوی آیتم ها رو به رو شدند. برندگان فعلی فصل 17 آشپزخانه جهنمی سرآشپز نامیده می شوند و عکس آن ها همراه با برندگان قبلی روی دیوار برندگان قرار می گیرد.

سرآشپز گوردون رمزی گفت:

ما به تقاضای افرادی که مشتاق یک رستوران جهنمی واقعی بودند پاسخ دادیم؛ اما نمی دانیم واکنش هواداران ما چگونه خواهد بود. ما از زمان اعلام افتتاحیه با تماشا تعداد رزروی ها و علاقه مندان، بسیار هیجان زده شدیم و به مهمانان خود خوش آمد می گوییم و با غذاها و نوشیدنی های عالی از آن ها پذیرایی خواهیم کرد.

این رستوران به طرز استادانه ای به وسیله طراح بین المللی، Jeffrey Beers طراحی شده است که دارای ویژگی های منحصربه فردی است که تمام توجه ها را به سمت خود جلب می نماید و هر دو تیم قرمز و آبی را می توان به راحتی دید.

آشپزخانه ای پویا و پر جنب و جوش در مرکز این غذاخوری منحصربه فرد قرار گرفته است. سرآشپزها و آشپزها، دقیقاً همان لباسی که در نمایش می پوشیدند به تن کردند: کت قرمز و آبی به همراه دستمال یک رنگ. علاوه بر آن، فضای الکترونیکی استودیو را نیز به غذاخوری آورده بودند؛ عناصر کلیدی نمایش مانند نورپردازی ها و علامت های H که نماد HELLS KITCHEN بود همگی به طرز هوشمندانه ای در سراسر پارتیشن ها موجود بود. این مکان 300 نفر را به راحتی در خود جای می دهد و در حال حاضر ناهار و شام را هر روزه آماده می نماید.

مارک فریسورا، رئیس و مدیر عامل شرکت Caesars Entertainment گفت:

ایجاد یک مکان غذاخوری منحصربه فرد و جهانی، راهی برای تقویت مفهوم یکپارچگی در مجموعه Caesars Entertainment است. یک عنصر کلیدی این است که مشارکت قوی ایجاد کنیم و گوردون رمزی نه تنها یک شریک عالی، بلکه یکی از بزرگ ترین استعدادهای آشپزی است.

چندین نمونه از آیتم های غذایی موفقیت آمیز که در برنامه تلویزیونی نمایش داده شده است در منو وعده های غذایی ناهار و شام مورد استفاده قرار می گیرد.

Gary Selesner رئیس Caesars Palace گفت:

با حضور گولدن رمزی و تیم او، ما یک غذا خوری منحصربه فرد را بر اساس یک نمایش تلویزیونی ایجاد کردیم. من به این دستاورد بزرگ افتخار می کنم. مکان آشپزخانه کاملاً تغییر نموده است و مانند آشپزخانه جهنمی شده است. عکس العمل مهمانان بسیار عالی بوده است و آن ها بسیار مسرور و راضی هستند. آن ها با تماشا منوها بسیار هیجان زده و مسرور می شوند.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1363

به "تور ارزان آمریکا: افتتاح اولین رستوران جهنمی گوردون رمزی در لاس وگاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آمریکا: افتتاح اولین رستوران جهنمی گوردون رمزی در لاس وگاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید