الوطن: مسابقات نمایندگان ایران در آسیا به احتمال فراوان لغو می گردد

به گزارش تور ارمنستان، یک روزنامه قطری به آنالیز شرایط پیچیده فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا پرداخت.

الوطن: مسابقات نمایندگان ایران در آسیا به احتمال فراوان لغو می گردد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الوطن قطر، بعضی از تیم های لیگ قهرمانان آسیا با ارسال نامه هایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست تعویق دیدارهای خود در هفته سوم مرحله گروهی این رقابت ها به خاطر شیوع ویروس کرونا را ارائه دادند. ویروسی که آغاز آن از چین بود و سپس با سرایت به کشورهای همسایه اش همانند تایلند، مالزی و کره جنوبی به اروپا نیز راه یافت و باعث لغو دیدارهای بعضی لیگ ها از جمله سری A ایتالیا شد. این ویروس به منطقه خاورمیانه نیز آمد و ایران نخستین ایستگاهش بود. امارات، بحرین، کویت، لبنان، عمان و عراق نیز دیگر کشورهایی بودند که از ویروس کرونا در امان نماندند.

این روزنامه با اشاره به لغو نشست آینده کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و درخواست تیم های برای تعویق دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان نوشت: هر چند دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از سخت بودن تعویق کامل دیدارهای لیگ قهرمانان اطلاع داد اما بعضی دیدارها به زمان دیگری موکول خواهند شد. این کنفدراسیون با آنالیز شرایط دقیق و موقعیت کشورهایی که در آن ویروس کرونا گسترش یافته لغو بعضی دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان را اعلام می نماید. این بدان معناست که دیدارهای پرسپولیس، الوحده، شهر خودرو، استقلال، التعاون و النصر با سپاهان به احتمال فراوان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 167

به "الوطن: مسابقات نمایندگان ایران در آسیا به احتمال فراوان لغو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الوطن: مسابقات نمایندگان ایران در آسیا به احتمال فراوان لغو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید