امیدوارم مجیدی از استقلال نرود، کسب قهرمانی جام حذفی محتمل است

به گزارش تور ارمنستان، پیشکسوت تیم استقلال گفت: امیدوارم فرهاد مجیدی در استقلال بماند چون تیمش روی دور افتاده و می تواند قهرمان جام حذفی شود.

امیدوارم مجیدی از استقلال نرود، کسب قهرمانی جام حذفی محتمل است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، استقلال با شکست پرسپولیس به دیدار فینال جام حذفی صعود کرد و در این مرحله باید به مصاف تراکتور برود. در این میان فرهاد مجیدی در اعتراض به مدیریت باشگاه استقلال از سرمربیگری آبی پوشان استعفا کرد.

عباس سرخاب در مورد برتری استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 92 به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: عدم حضور تماشاگران باعث شده بود تا دربی بدون هیجانی را تماشا کنیم. با توجه به اینکه هر دو تیم سهمیه آسیایی گرفته بودند، این دیدار جنبه رقابتی سنتی داشت و هر دو تیم می خواستند هر طور شده برنده شوند تا ضمن کسب جامی در رقابت های حذفی و اضافه کردن آن به ویترین افتخارات خود، بتوانند در رقابت تاریخی نیز از یکدیگر پیش بیفتند.

وی اضافه کرد: در نیمه اول استقلال بر بازی مسلط بود و شروع خوبی داشت، به گل هم رسید. در ادامه بازی را خوب مدیریت کرد و در نیمه اول برنده از زمین بیرون آمد، اگرچه می توانست گل دوم و یا حتی سوم را توسط فرشید اسماعیلی و علی کریمی به ثمر برساند.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم اتفاقات غیرمترقبه رخ داد. فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند مصدوم شدند و جای خود را به بازیکنان ذخیره دادند. پرسپولیس خیلی زود پیروز شد گل مساوی را به ثمر برساند و در دقیقه 88 اندوخته خود را به دو گل افزایش داد. تصور این بود که بازی به پایان رسیده اما استقلال با تمام توان حمله کرد و با توجه به بیرون آمدن سید جلال حسینی توانست روی ارسال هوایی و بیرون نیامدن دروازه بان پرسپولیس به گل تساوی برسد.

وی یادآور شد: در وقت های تلف شده هر دو تیم به دنبال رسیدن به پنالتی بودند که این اتفاق رخ داد. در ضربات پنالتی معمولاً تیمی که شرایط روحی روانی بهتری داشته باشد برنده می شود. این تیم استقلال بود و توانست تمامی ضرباتش را گل کند اما پرسپولیس دو ضربه را از دست داد تا بازنده شود. به نظرم در مجموع حق استقلال پیروزی بود و نتیجه به دست آمده عادلانه بود. داوری اشتباهاتی برای هر دو تیم داشت ولی تأثیری در نتیجه نداشت. برای هر تیم یک پنالتی گرفته نشد و در مجموع فکر می کنم قضاوت بیژن حیدری قابل قبول بود.

سرخاب در مورد استعفای فرهاد مجیدی بیان نمود: مسائل در تمامی تیم ها وجود دارم اما امیدوارم مجیدی از استقلال نرود. او تازه تیمش روی دور افتاده و این توانایی را دارد تا بتواند پیروزیت های بیشتری کسب کند. بهتر است اختلافات مجیدی و مدیریت استقلال برطرف شود تا این تیم در آستانه فینال جام حذفی با مشکل خاصی روبرو نشود.

وی در مورد اینکه استقلال توانایی قهرمانی در جام حذفی را خواهد داشت، بیان کرد: در مورد اینکه بین استقلال و تراکتور کدام تیم قهرمان جام حذفی می شود، شرح داد: شرایط روحی استقلال بسیار عالی است چون پیروز شده دربی را برابر قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر و رقیب سنتی اش با پیروزی پشت سر بگذارد. البته تراکتور هم نماینده بسیار خوبی برای تبریز است و مدعی رسیدن به عنوان قهرمانی خواهد بود ولی من شرایط استقلال را بهتر می بینم. البته اگر مصدومان استقلال به موقع برگردند و بتواند با حداکثر قوا به زمین برود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 593

به "امیدوارم مجیدی از استقلال نرود، کسب قهرمانی جام حذفی محتمل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم مجیدی از استقلال نرود، کسب قهرمانی جام حذفی محتمل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید