انتشار نخستین تصاویر از گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ

به گزارش تور ارمنستان، طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A54 5G که قرار است در مارس سال آینده عرضه گردد، آشکار شد.

انتشار نخستین تصاویر از گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، شرکت سامسونگ گلکسی A54 5G ممکن است مانند گلکسی A53 5G از صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ 120Hz Super AMOLED بهره مند گردد. پیش بینی می گردد این گوشی دارای حاشیه های متقارن باریک در اطراف نمایشگر باشد. صفحه نمایش این دستگاه دارای یک سوراخ پانچ خواهد بود. حدس زده می گردد که جانشین سامسونگ گلکسی A53 5G ممکن است دارای تنظیمات دوربین پشتی چهارگانه باشد.

سامسونگ سال جاری مجموعه ای از گوشی های هوشمند سری گلکسی A، از جمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G را با قیمت و مشخصات متفاوت عرضه نموده است. اکنون، اولین تصویر از یکی از اعضای آینده سری گلکسی A 2023، یعنی گلکسی A54 5G، منتشر شده است. رندر های مفهومی Samsung Galaxy A54 5G به وسیله منبع خبری هلندی LetsGoDigital با همکاری Technizo Concept ارائه شده است. در ادامه نگاهی به این دستگاه آینده خواهیم انداخت.

این تصویر بعضی از نشانه های طراحی اصلی را از طراحی سری گلکسی A گرفته است، اما حاشیه های اطراف نمایشگر کاملا متقارن شده اند. چنان که می دانید، گوشی گلکسی A53 5G حاشیه ضخیم تری در پایین صفحه نمایش دارد که ممکن است در خصوص جانشین آن صدق نکند. وبسایت LetsGoDigital گزارش می دهد که گوشی های هوشمند میان رده گلکسی در آینده ظاهری شبیه به مدل های رده بالا خواهند داشت.

انتظار نمی رود چیز زیادی در بخش صفحه نمایش تغییر کند. سامسونگ گلکسی A54 5G ممکن است با همان صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز مانند گلکسی A53 5G عرضه گردد. با این حال، این احتمال وجود دارد که ابعاد کلی گوشی هوشمند با وجود نمایشگر هم مقدار، کوچکتر از گلکسی A53 5G، باشد.

مانند گلکسی A53 5G، گلکسی A54 5G دارای یک سوراخ پانچ مرکزی برای تعبیه دوربین سلفی خواهد بود. با این حال، هیچ صحبتی در خصوص سنسوری که سامسونگ برای دوربین جلو در گوشی هوشمند آینده استفاده خواهد نمود، وجود ندارد. بعلاوه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

دوربین های سامسونگ گلکسی A54 5G در عکاسی در نور کم پردازش بهتری را ارائه خواهند کرد. در گوشی گلکسی A54 5G، شرکت سامسونگ دیگر از جزیره برآمده دوربین که در گوشی های هوشمند نسل فعلی سری گلکسی A دیده می گردد، استفاده نخواهد نمود. رندر ها یک برجستگی دوربین باریک تر را با رنگ بندی مشابه بقیه گوشی های هوشمند نشان می دهند. آرایش دوربین ها مشابه گلکسی A53 5G است. هیچ خبری در خصوص سنسور ها وجود ندارد، اما احتمال می رود این سنسور ها مشابه یا حتی با عملکرد بهتر از مدل سال جاری باشد.

هنوز یک سال تا عرضه گوشی گلکسی A54 5G به جای مانده، بنابراین هنوز برای اظهار نظر در خصوص مشخصات آن زود است. اما با توجه به مشخصات گوشی های سری گلکسی A فعلی، گلکسی A54 5G احتمالا با یک چیپست میان رده اسنپدراگون یا اگزینوس عرضه می گردد. شاید حتی بتوانیم یک چیپست مدیاتک را نیز در زیر قاب ببینیم، زیرا که شرکت سامسونگ در حال آنالیز قرار دادن یک چیپست از این نوع در گوشی های هوشمند سری آینده گلکسی اس است.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند ممکن است با اندروید 13 همراه با 4 سال به روز رسانی اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی عرضه گردد.

انتظار می رود گوشی Galaxy A54 5G حدوداً در ماه مارس سال آینده وارد بازار گردد، در حالی که نسخه 4G این گوشی هوشمند ممکن است در اوایل سال 2023 معرفی گردد. پیش بینی می گردد شرکت سامسونگ علاوه بر رنگ های مشکی، آبی و هلویی که در حال حاضر در گلکسی A53 5G در دسترس است، رنگ های بیشتری نیز به گلکسی A54 5G اضافه کند.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1460

به "انتشار نخستین تصاویر از گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نخستین تصاویر از گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید