انتقال بیش از 600 شغل جنرال موتورز از کانادا به مکزیک

به گزارش تور ارمنستان، جنرال موتورز 625 شغل را از کارخانه ای در کانادا که خودروهای کراس اوور محبوب فراوری می نماید، به مکزیک منتقل خواهد نمود.

انتقال بیش از 600 شغل جنرال موتورز از کانادا به مکزیک

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، این کاهش برابر با یک پنجم نیروی کار کارخانه کانادایی جنرال موتورز است و کمتر از یک سال پس از توسعه فعالیت این کارخانه صورت می گیرد.

اتحادیه کارکنان کانادایی جنرال موتورز در بیانیه ای خاطرنشان کرد اخراج کارکنان کارخانه اینگرسول اونتاریو که مدلهای اکینوکس و Terrain را فراوری می نماید، خیانتی است که نشان می دهد چرا پیمان تجارت آمریکای شمالی برای مشاغل کانادایی وحشتناک است و نمونه دیگری است که چگونه مشاغل خوب از کانادا برای نیروی کار ارزان تر به مکزیک منتقل می شوند.

سخنگوی جنرال موتورز به خبرگزاری فرانسه گفت: این تعدیل نیرو مربوط به انتها فراوری نسل قدیمی تر اکینوکس در کارخانه اینگرسول است و ارتباطی با انتقال فراوری مدل Terrain به مکزیک ندارد.

فراوری مدل جدید اکینوکس قرار است در ژوییه در کارخانه اینگرسول شروع گردد.

پیمان تجارت آمریکای شمالی از سال 1994 میان کانادا، آمریکا و مکزیک اجرا شده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا وعده داده است این توافق را مورد بازبینی قرار دهد و تهدید نموده است برای خودروهای فراوری مکزیک که به این کشور وارد می شوند، تعرفه سنگینی وضع خواهد نمود.

خودروسازان به این تهدید واکنش نشان داده و کوشش می نمایند سرمایه گذاریهای جدیدی اعلام نموده و مشاغل بیشتری در آمریکا ایجاد نمایند.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 244

به "انتقال بیش از 600 شغل جنرال موتورز از کانادا به مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بیش از 600 شغل جنرال موتورز از کانادا به مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید