اولین لپ تاپ مالی TCL با قیمت 349 دلار معرفی گردید

به گزارش تور ارمنستان، شرکت TCL که پیش تر به واسطه تلویزیون، گوشی هوشمند و تبلت های مقرون به صرفه قیمت خود شناخته می شد، با رونمایی از لپ تاپ مدل TCL Book 14 Go، ورود خود به این حیطه را رسماً اظهار داشت. TCL سعی نموده تا این لپ تاپ هم همچون سایر محصولاتش کم قیمت، به صرفه و مالی باشد و قیمت 349 دلار را برای آن انتخاب نموده است. از چنین لپ تاپ مقرون به صرفه قیمتی طبعاً نباید انتظار مشخصات بالایی داشته باشیم.

اولین لپ تاپ مالی TCL با قیمت 349 دلار معرفی گردید

لپ تاپ تازه این شرکت با ویندوز 11 ارائه می گردد و نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1366 * 768 و بعلاوه نسبت تصویر 16:9 دارد. TCL ادعا می نماید که باتری های 40Wh به کار رفته در این لپ تاپ می توانند تا 10 الی 12 ساعت کار نمایند. CPU این لپ تاپ Snapdragon 7c کوالکام مبتنی بر معماری ARM، و پردازنده گرافیکی آن هم Adreno 618 است.

لپ تاپ تازه TCL قابلیت اتصال به شبکه های LTE را دارد، بنابراین، حتی در صورت عدم دسترسی به Wi-Fi هم می توانید امکان اتصال به اینترنت داشته باشید. بعلاوه فضای ذخیره (هارد) 128 گیگابایتی این لپ تاپ اگرچه کافی به نظر نمی رسد، ولی با استفاده از کارت های حافظه جانبی می توانید آن را افزایش دهید. گفتنی است که TCL هنوز تاریخ عرضه مشخصی را برای این لپ تاپ اعلام نکرده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1356

به "اولین لپ تاپ مالی TCL با قیمت 349 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین لپ تاپ مالی TCL با قیمت 349 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید