بیشتر کانادایی ها از حقوق خود رضایت ندارند

به گزارش تور ارمنستان، بر اساس تحقیقات، بیشتر کانادایی ها از حقوق خود ناراضی هستند

بر اساس تحقیقات اجرا شده در Indeed در کشور کانادا، بیش از نیمی از کانادایی ها در سال 2019 درخواست افزایش حقوق خود را داشته اند. بر طبق تحقیقی که توسط Censuswide و به نیابت از سایت Indeed در کانادا انجام شد، تنها 13 درصد از شاغلان کانادایی از حقوق دریافتی خود رضایت دارند. این رقم کمتر از رقم 17 درصدی است که طی همین نظرسنجی در سال گذشته توسط Indeed انجام شد. این نظرسنجی به صورت آنلاین و از میان 1000 نمونه تصادفی از شاغلان کانادایی، بین تاریخ های 8 ژانویه و 16 ژانویه امسال اجرا شده است.

بیشتر کانادایی ها از حقوق خود رضایت ندارند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

افزایش شغل در کانادا

کانادا در دوره ای به سر می برد که میزان بیکاری در آن پایین است. گرچه یافتن شغل خوب در بعضی از بخش ها و مناطق با چالش هایی همراه است، اما نرخ بیکاری در ماه نوامبر به پایین ترین حد خود یعنی 5.6 درصد در 40 سال اخیر رسیده است. از آن موقع به بعد نیز این نرخ رو به کاهش بوده است.

آمار کانادا روز آدینه، آخرین تعداد شغل های ایجاد شده را منتشر نموده است. بر اساس این آمار اقتصاد کانادا در ماه فوریه، 56000 شغل را به بازار کار این کشور اضافه نموده است که بسیار بیشتر از رقمی است که اقتصاددانان پیش بینی نموده بودند.

با افزایش رشد در ماه ژانویه، این ارقام نشان دهنده بالاترین میزان رشد مشاغل در طول دو ماه، از سال 2012 می باشد. گرچه بیشتر این مشاغل در استان انتاریو ایجاد شده اند.

جودی کاستن، مدیرعامل شرکت Indeed کانادا گفت: به نظر من با وجود مشاغل پرطرفدار در حوزه تکنولوژی، انتظار داشتن درآمد بالا معقول است، زیرا چنین استعدادهایی در کانادا زیاد نیست.

داده های بازار کانادا در روز آدینه، حاکی از آن است که دستمزدها در انتها سال منتهی به فوریه با رشد 2.3 درصدی همراه بوده است. این رقم نسبت به نرخ 1.8 درصدی ماه ژانویه، بهبود یافته است. 14 درصد از این شرکت نمایندگان اظهار کردند که در طی یک سال و نیم گذشته حقوق آن ها تغییری ننموده است.

هزینه های زندگی

بر اساس گفته کاستن، این نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر کانادایی ها با میانگین حقوق بالغ بر 12000 دلار در سال رضایت لازم را کسب می نمایند.

وی همچنین اضافه کرد: به دلیل افزایش قیمت ها در هزینه زندگی، به خصوص هزینه مسکن در مراکز شهرهای عظیم، می توان در این رابطه تمهیداتی را اندیشید.

در میان افراد شرکت نماینده در این نظرسنجی، جوانان بیشتر در پی افزایش حقوق خود هستند. 58 درصد از جوانان سنین 25 تا 34 سال خواستار افزایش حقوق خود در سال 2019 هستند.

همچنین بر اساس نتایج این نظرسنجی، مردان بیشتر از زنان خواستار افزایش حقوق خود هستند. 44 درصد از مردان و تنها 35 درصد از زنان در صدد افزایش 6 تا 10 درصدی حقوق خود هستند. 59 درصد از زنان این نظرسنجی با افزایش 5 درصدی حقوق خود رضایت لازم را کسب می نمایند.

برای کسب اطلاعات درباره شرایط مشاغل در کانادا به قسمت فرصت های شغلی در کانادا مراجعه کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 262

به "بیشتر کانادایی ها از حقوق خود رضایت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر کانادایی ها از حقوق خود رضایت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید