ایران - کانادا ، استارت هفته سوم در ارومیه ، شاگردان کوولاکوویچ در اندیشه تثبیت صندلی

به گزارش تور ارمنستان، تیم ملی والیبال ایران در اولین ملاقات خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف تیم کانادا می رود.

ایران - کانادا ، استارت هفته سوم در ارومیه ، شاگردان کوولاکوویچ در اندیشه تثبیت صندلی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تیم های ملی والیبال ایران و کانادا در دومین ملاقات هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از ساعت 18 و 30 دقیقه روز آدینه در سالن غدیر شهر ارومیه به مصاف یکدیگر می فرایند. تیم ملی والیبال کشورمان که برای نخستین بار قرار است 2 هفته رقابت های لیگ ملت های والیبال را در 2 شهر (ارومیه و اردبیل) میزبانی کند امیدوار است این میزبانی ها به صعودش به دور پایانی این رقابت ها یاری کند.

شاگردان کولاکوویچ در 6 ملاقات گذشته شان که در هفته اول و دوم این رقابت ها برگزار گردید توانستند به 5 پیروزی دست یابند و تنها یک مرتبه و آن هم با نتیجه 3- 2 مغلوب شدند و حالا با 16 امتیاز و 5 برد تیم دوم جدول رده بندی این رقابت ها هستند. عملکرد آن ها در این رقابت ها فوق العاده بوده است و بسیار امیدوارند تیم ملی بتواند به دور نهایی این رقابت ها برسد و حتی در یکی از صندلی های اول تا سوم قرار بگیرد. صعود به دور بعدی نیازمند برد در بازی های پیش رو است که خوشبختانه 6 بازی آن در کشورمان برگزار می گردد با این حال حریفان تیم ملی کشورمان تیم های ضعیفی نیستند و باید انتظار هر نتیجه ای را داشت.

کانادا، لهستان و روسیه حریف هفته سوم تیم ملی کشورمان در ارومیه هستند و فرانسه، استرالیا و پرتغال 3 حریف بعدی در اردبیل هستند. به هر صورت کسب میزبانی برای نخستین بار در شهری به غیر از تهران بسیار هیجان انگیز است و قطعا حضور هواداران پر شور ایرانی و فریاد نام مقدس کشورمان از زبان آن ها در شهر های ارومیه و اردبیل می تواند یاری شایانی به سرو قامتان برای عبور از حریفان قدری، چون فرانسه، روسیه و لهستان داشته باشد.

کانادا

تیم ملی والیبال کانادا هم از جمله تیم های خوب این رقابت ها است. آن ها تا به امروز نتایج نسبتا خوبی گرفته اند و رفته رفته بهتر شده اند و در حال حاضر هم با یک برد کمتر نسبت به کشورمان در صندلی ششم قرار دارند. تیم ملی والیبال کانادا پیش از این هم سابقه رویا رویی با تیم ملی کشورمان را داشته است که حاصل آن 3 پیروزی برای آن ها و تنها یک برد برای تیم ملی کشورمان بوده است. آن ها تیم خوبی دارند و بسیار خطرناک هستند و قطعا علاوه بر تیم سازی و کشف استعداد های جدید به دنبال نتیجه گیری هم در رقابت های سال جاری هستند.

تاریخچه ملاقات های تیم های ملی والیبال ایران و کانادا

انتخابی المپیک 2004، ایران صفر - کانادا 3

جام جهانی 2015، ایران صفر - کانادا 3

انتخابی المپیک 2016، ایران 3 - کانادا 2

لیگ ملت های والیبال 2018: ایران 1 - کانادا 3

برنامه بازی های باقی مانده برای ملی پوشان کشورمان به توضیح زیر است:

هفته سوم به میزبانی ایران

آدینه 24 خرداد: ایران - کانادا، ساعت 18:30

شنبه 25 خرداد: ایران - لهستان، ساعت 18:30

یکشنبه 26 خرداد: ایران - روسیه، ساعت 18:30

هفته چهارم به میزبانی ایران

آدینه 31 خرداد: ایران - پرتغال، ساعت 18:30

شنبه اول تیر: ایران - استرالیا، ساعت 18:30

یکشنبه دوم تیر: ایران - فرانسه، ساعت 18:30

هفته پنجم به میزبانی بلغارستان

آدینه 7 تیر: ایران - صربستان، ساعت 18:30

شنبه 8 تیر: ایران - بلغارستان، ساعت 22:10

یکشنبه 9 تیر: ایران - آمریکا، ساعت 18:30

منبع: خبر فوری
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 230

به "ایران - کانادا ، استارت هفته سوم در ارومیه ، شاگردان کوولاکوویچ در اندیشه تثبیت صندلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران - کانادا ، استارت هفته سوم در ارومیه ، شاگردان کوولاکوویچ در اندیشه تثبیت صندلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید