بارش پراکنده در استان های مختلف از امروز تا چهارشنبه ، بارش ها در این 7 استان شدید می گردد ، خیزش گرد و خاک در نوار شمالی کشور

به گزارش تور ارمنستان، سازمان هواشناسی در جدیدترین پیش بینی خود از شرایط جوی از بارش های پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

بارش پراکنده در استان های مختلف از امروز تا چهارشنبه ، بارش ها در این 7 استان شدید می گردد ، خیزش گرد و خاک در نوار شمالی کشور

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی خاطرنشان کرد که امروز در شمال استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده رخ می دهد.

یکشنبه در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات در جنوب کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده رخ می دهد.

دوشنبه در غالب منطقه ها کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم می گردد. فقط ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ابرناکی ، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

سه شنبه در نیمه شرقی کشور جوی پایدار مستقر است و با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی و بارش باران در منطقه ها مرزی غرب کشور شروع می گردد. در این روز در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز بارش پراکنده انتظار می رود.

چهارشنبه سامانه بارشی در نوار غربی تقویت شده و در نوار غربی کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

طی 2 روز آینده در نوار شمالی کشور و از روز یکشنبه تا سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی می گردد.

سه شنبه و چهارشنبه در استان های خوزستان، لرستان، ایلام، غرب کرمانشاه، کردستان و جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش شدت خواهد داشت .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1633

به "بارش پراکنده در استان های مختلف از امروز تا چهارشنبه ، بارش ها در این 7 استان شدید می گردد ، خیزش گرد و خاک در نوار شمالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش پراکنده در استان های مختلف از امروز تا چهارشنبه ، بارش ها در این 7 استان شدید می گردد ، خیزش گرد و خاک در نوار شمالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید