بازداشت 5 هزار نفر از آشوبگران در جریان نا آرامی های روسیه

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، تاتیانا پوتیِوا رئیس کمیسیون حقوق بشر مسکو در جلسه خود با نمایندگان مجلس دوماً، از بازداشت حدود پنج هزار نفر از معترضین در جریان اغتشاشات اخیر در روسیه اطلاع داد.

بازداشت 5 هزار نفر از آشوبگران در جریان نا آرامی های روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی وزارت امنیت داخلی روسیه، در دوران نا آرامی های به وجود آمده در تاریخ های 23 و 31 ژانویه، دوم فوریه و در طول فاصله زمانی یاد شده، حدود پنج هزار نفر بازداشت شدند که بسیاری از آنها زیر سن قانونی بوده اند.

وی همچنین از دریافت حدود 90 درخواست مختلف از سوی شهروندان روسیه اطلاع داد که در حال آنالیز است؛ و البته محتوای درخواست ها رافاش نکرد.

گفتنی است اغتشاشات اخیر روسیه توسط گروهی از معترضین و در حمایت از الکساندر ناوالنی در مسکو و چند شهر عظیم دیگر روسیه به وقوع پیوست. به گفته رسانه های روسیه، این اعتراضات زمانی شکل گرفت که حکم به تعلیق در آمده حبس ناوالنی به اجرا در آمده و وی روانه زندان شد.

مقام های دولت روسیه بارها از معترضین درخواست کردند تا با اغتشاشات همراهی نکرده و منتظر تصمیم نهایی دادگاه در مورد پرونده ناوالنی بمانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 950

به "بازداشت 5 هزار نفر از آشوبگران در جریان نا آرامی های روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 5 هزار نفر از آشوبگران در جریان نا آرامی های روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید