تور ارزان ایتالیا: باشگاه آ اس رم ایتالیا قهرمانی حسن یزدانی را تبریک گفت!

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران: حسن یزدانی فوق ستاره وزن 86 کیلوگرم کشتی ایران بالاخره پیروز شد از سد دیوید تیلور آمریکایی عبور کند و مدال طلای کشتی در این وزن را به گردن بیاویزد. حسن یزدانی پیش از رجحان شب گذشته برابر تیلور، سه بار دیگر برابر این رقیب آمریکایی به میدان رفته بود که هر سه بار شکست خورده بود.

تور ارزان ایتالیا: باشگاه آ اس رم ایتالیا قهرمانی حسن یزدانی را تبریک گفت!

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، رجحان اخیر حسن یزدانی آن قدر شیرین بوده که واکنش های زیادی را به همراه داشته است. تقریبا بسیاری از چهره های مطرح ایرانی با انتشار تصویری از یزدانی، قهرمانی را به او و به ایرانی ها تبریک گفته اند. با این حال یکی از عجیب ترین تبریک ها مربوط به باشگاه فوتبال رم ایتالیا است. حساب توییتر فارسی این باشگاه از فرصت استفاده نموده و قهرمانی حسن یزدانی را تبریک گفته است.

توییتر فارسی باشگاه رم از زمانی شکل گرفت که تلویزیون ایران لوگوی باشگاه رم را سانسور را کرد. این اقدام با واکنش تند و منفی کاربران ایرانی همراه شد و سپس رمی ها از این فرصت استفاده نموده و بخش فارسی زبان را به توییتر اضافه کردند. از آن پس، این حساب نسبت به اتفاقات اتفاق افتاده در ایران واکنش نشان می دهد و با استقبال خوب کاربران فارسی زبانش روبرو می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1227

به "تور ارزان ایتالیا: باشگاه آ اس رم ایتالیا قهرمانی حسن یزدانی را تبریک گفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: باشگاه آ اس رم ایتالیا قهرمانی حسن یزدانی را تبریک گفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید