بدون ویزا به آلمان سفر کنید!

به گزارش تور ارمنستان، خیلی بامزه است که ما در همین ایران خودمان چهار تا آلمان داریم. مگر نه؟

بدون ویزا به آلمان سفر کنید!

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا از تهران با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

حتی بدون داشتن ویزای شینگن، به راحتی به آلمان سفر کنید و کلی خوش بگذرانید. می پرسید چگونه؟ با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا به شما بگوییم چطور می گردد بدون داشتن ویزا، خیلی ارزان و آسان به آلمان های متعددی سفر کرد!

خودمان آلمان داریم

در ایران تا به امروز چهار آلمان کشف شده است که تعداد آن حتی در زمانی که دیوار برلین، آلمان را به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم نموده بود، بیشتر است. آلمان های ایران همگی روستاهای هدف گردشگری هستند و حتی قدیم و جدید هم دارند! چیزی که خود کشور آلمان هم ندارد. با ما همراه باشید تا دراین باره بیشتر بدانید. شاید برای تان جالب باشد اگر بدانید ایران حتی میامی هم دارد! بخوانید و باورتان بگردد. شاید حتی دوست داشته باشید به کازابلانکای ایران هم سفر کنید.

شماره یک

اولین آلمان ایران فقط کمی با فرودگاه بین المللی رشت فاصله دارد. روستایی زیبا و ییلاقی است و کلی در آن ویلا سازی شده است. گفته می گردد در جنگ جهانی دوم، این محدوده به عنوان اقامتگاه سربازان نازی مورد استفاده قرار می گرفت. از این رو نامش را چنین گذاشتند. این روستا الان حدود 400 نفر جمعیت دارد که همگی واقعا آلمانی هستند. حتی نام خانوادگی خیلی از اهالی آلمانی است. این روستا به محله معروف گلسار هم راه دارد. جایی بسیار خنک است و جان می دهد برای فرار از گرمای تابستان!

شماره دو

دومین آلمان ایران هم قدیم دارد و هم جدید. آنها در آذربایجان شرقی و توابع اهر قرار دارند. در زبان ترکی به سیب، آلما می گویند و چون در این روستا باغ های سیب زیادی وجود دارد، به آلمان نامگذاری شده است.

شماره سه

سومین آلمان ایران در آذربایجان شرقی و روستای شلماش قرار گرفته است. اگر اهل طبیعت گردی باشید، حتما می دانید آبشار شلماش کجاست. روستا هم همان حوالی و نزدیک آبشار است. از آنجا که الان فصل سفر به آذربایجان غربی و بازدید از آبشار شلماش است، می توانید بدون ویزا و پاسپورت به آلمان شان هم سفر کنید.

شماره چهار

چهارمین آلمان ایران هم در آذربایجان غربی واقع شده. این روستا نزدیک ارومیه است و آباد است! باور نمی کنید؟ تابلوی آن را ببینید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 72

به "بدون ویزا به آلمان سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون ویزا به آلمان سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید