تور ارزان هلند: بهترین رستوران های آمستردام را بشناسیم

به گزارش تور ارمنستان، اگرچه آمستردام بیشتر به داشتن کانال های آب مجذوب کننده و ساختمان های دوست داشتنی شناخته می گردد اما رستوران های آمستردام نیز می تواند یک جاذبه گردشگری اجتناب ناپذیر در این شهر باشد.

تور ارزان هلند: بهترین رستوران های آمستردام را بشناسیم

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

آمستردام شهر کوچکی است و به علت بافت معماری مجذوب نماینده آن، قدم زدن در میان کوچه ها و خیابان های این شهر یکی از اصلی ترین فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند. بدین ترتیب، بعید نیست که بعد از یک پیاده روی نسبتا طولانی در تور آمستردام، حسابی گشنه شوید و دوست داشته باشید یک غذای محلی آمستردام را امتحان کنید.

بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از وبلاگ خبرنگاران با ما همراه باشید تا با برترین رستوران های آمستردام هلند آشنا شوید.

تعدادی از برترین رستوران های آمستردام هلند

رستوران BAK

استفاده از محصولات تازه هر فصل، خلاقیت و سادگی از مهمترین ویژگی هایی هستند که رستوران BAK را به یکی از برترین رستوران های آمستردام تبدیل می نمایند. در این رستوران نه تنها می توانید آشپزی مدرن هلندی را تجربه کنید، بلکه چشم انداز ای زیبا از رود IJ نیز خواهید داشت.

آدرس: Van Diemenstraat 408, 1013 CR Amsterdam, Netherlands

رستوران Café Modern

رستوران Café Modern یکی از برترین رستوران های هلند و آمستردام است که در سال 2012 میلادی در منطقه شمالی آمستردام (Amsterdam Noord) شد. این رستوران که یکی از اولین رستوران های بزرگ و مطرح در منطقه شمال رود IJ بود (خارج از بافت تاریخی آمستردام)، خیلی زود توانست هواداران بسیار زیادی در بین اهالی آمستردام و گردشگران این شهر پیدا کند. این رستوران علاوه بر داشتن غذاهای گوشتی و گیاهی، یک نانوایی نیز دارد که نان های تازه و خوشمزه ای را تهیه می نماید.

آدرس: Meidoornweg 2, 1031 GG Amsterdam, Netherlands

رستوران Amsterdam

رستوران Amsterdam یکی دیگر از رستوران های آمستردام است که اگر در غرب این شهر باشید، انتخابی عالی برای خوردن یک غذای خوشمزه خواهد بود. این رستوران سال 1996 در یک ساختمان قدیمی قرن نوزدهم که زمانی ایستگاه پمپ آب بوده افتتاح شد و از همان موقع، جای خود را در دل شهروندان آمستردام باز کرد. منوی گسترده و متنوع یکی از اصلی ترین مزیت های این رستوران است که باعث می گردد هر کس با هر سلیقه ای در آن غذای مورد علاقه خود را پیدا کند.

آدرس: Watertorenplein 6, 1051 PA Amsterdam, Netherlands

رستوران Amsterdam سال 1996 در یک ساختمان قدیمی قرن نوزدهم که زمانی ایستگاه پمپ آب بوده افتتاح شد

رستوران Stork

از دیگر رستوران های آمستردام که یک بهشت بینظیر برای عاشقان غذاهای دریایی به شمار می رود، رستوران Stork در ساحل شمالی رودخانه IJ است. در این رستوران می توانید انواع مختلفی از غذاهای دریایی را سفارش دهید و درحالیکه در کنار ساحل رودخانه نشسته اید، از طعم شگفت انگیز آنها به همراه چشم انداز ای زیبا لذت ببرید. بعلاوه این قیمت غذاهای این رستوران نیز نسبت به دیگر رستوران های کمتر است و می توان آن را یکی از مقرون به صرفه ترین رستوران های آمستردام به شمار آورد.

Gedempt Hamerkanaal 201, 1021 KP Amsterdam, Netherlands

رستوران Daalder

رستوران Daalder یکی دیگر از رستوران های خوب آمستردام است و با انتخاب آن می توانید قول یک غذای خوشمزه و لوکس را به خودتان بدهید. غذاهای این رستوران علاوه بر طعم فراموش نشدنی و ترکیب استثنایی، از ظاهری بسیار مجذوب نماینده نیز برخوردار هستند و اصلا نحوه تزئین غذاهای این رستوران به یکی از دلایل معروفیت آن تبدیل شده است. در این رستوران سعی شده غذاهای هلندی با رگه هایی از آشپزی آسیایی ترکیب گردد و تجربه ای متفاوت برای شما رقم بزند.

آدرس: Lindengracht 90, 1015 KK Amsterdam, Netherlands

رستوران Toscanini

احتمالا از نام این رستوران بتوانید حدس بزنید که در صورت انتخاب آن، چه نوع غذایی در انتظار شما خواهد بود. رستوران Toscanini یکی از مشهورترین رستوران های آمستردام است که غذاهای ایتالیایی خوشمزه ای را برای شما سرو خواهد نمود. تمرکز اصلی این رستوران بر استفاده از مواد اولیه تازه و متناسب با فصل است و بنابراین منوی آن در اوقات مختلف سال تغییر می نماید.

آدرس: Lindengracht 75, 1015 KD Amsterdam, Netherlands

کافه De Klepel

De Klepel یک کافه دوست داشتنی در مرکز شهر آمستردام و گزینه ای مناسب برای افرادیست که قصد دارند در یک کافه رستوران قدیمی و محلی غذا بخورند. در این کافه علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه محلی آمستردام، می توانید با فرهنگ اهالی آمستردام و شهروندان این شهر بیشتر آشنا شوید.

آدرس: Prinsenstraat 22, 1015 DD Amsterdam, Netherlands

رستوران Choux

یکی دیگر از رستوران های آمستردام که شما را شیفته خود خواهد ساخت، رستوران Choux در حاشیه جنوبی رودخانه IJ است. این رستوران یکی از برترین انتخاب های برای تجربه آشپزی مدرن هلندی است و منوی مجذوب نمایندهی از غذاهای گیاهی را تهیه نموده است. البته این بدین معنی نیست که غذاهای گوشتی در آن سرو نمی گردد. بعلاوه مهمترین ویژگی این رستوران، استفاده از محصولاتی است که در باغچه پشت رستوران به صورت ارگانیک پرورش می یابد.

آدرس: De Ruijterkade 128, 1011 AC Amsterdam, Netherlands

در این مقاله تعدادی از برترین رستوران های آمستردام که می توانند تجربه ای بینظیر برای شما رقم بزنند را معرفی کردیم. این رستوران ها اکثرا غذاهای محلی و ملی هلند را با رگه هایی از آشپزی بین المللی به مشتریان ارائه می کنیم و پیشنهاد می کنیم حتما آنها را امتحان کنید. اما در صورتی که خواستید غذاهای ایرانی را نیز امتحان کنید، می توانید به رستوران های ایرانی در آمستردام مراجعه کنید. رستوران های پارسا و دربند از جمله برترین رستوران های ایرانی در امستردام هستند.

منبع: ققنوس
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1374

به "تور ارزان هلند: بهترین رستوران های آمستردام را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: بهترین رستوران های آمستردام را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید