تور مجارستان: به زودی پرواز مستقیم تهران، بوداپست برقرار می گردد

به گزارش تور ارمنستان، پرواز تهران- بوداپست

فرهاد پرورش مدیر عامل ایران ایر گفت که به زودی پرواز مستقیم بین تهران و پودابست برقرار می گردد. این پرواز به دلایل زیادی مثل ظرفیت های گردشگری ای که بین دو کشور ایران و مجارستان وجود دارد می تواند از هر نظر مثبت باشد. با جزییات این خبر همراه خبرنگاران باشید:

تور مجارستان: به زودی پرواز مستقیم تهران، بوداپست برقرار می گردد

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

مدیر عامل شرکت ایران ایر که مدتی قبل به مجارستان سفر نموده بود، گفت در صورتی که صدور ویزا برای اتباع ایرانی به این کشور آسان تر گردد، این پرواز مستقیم زودتر امکان پذیر می گردد. مدیر عامل ایران ایر بعلاوه گفت که ایران ایر هدف برقراری پروازهای مستقیم به کشورهای زیادی در آسیا و اروپا را دارد که در حال حاضر، بوداپست مهم ترین مقصد این هواپیمایی است.

مدیر عامل این شرکت که به همراه هیئت ایرانی ای به مجارستان سفر نموده بود، گفت: در حال حاضر ایران ایر اقدامات زیادی را برای نوسازی ناوگان خود انجام داده است و قرار دادهایی با شرکت های هواپیمایی بزرگ جهان مثل بوئینگ و ایرباس بسته است تا بتواند جدیدترین هواپیما را از آنها خریداری کند و تا حالا تعدادی از هواپیماهای خریداری شده وارد ناوگان حمل و نقل ایران شده اند.

علاوه بر این، در نشستی که بین این دو کشور انجام شد، تعیین شد که در حال حاضر دانشجویان ایرانی زیادی در دانشگاه های مجارستان در حال تحصیل هستند و بعلاوه توانایی های گردشگری زیادی بین این دو کشور وجود دارد که این موضوع می تواند علت برای برقراری زودتر این خط پرواز مستقیم باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1345

به "تور مجارستان: به زودی پرواز مستقیم تهران، بوداپست برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان: به زودی پرواز مستقیم تهران، بوداپست برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید