تمدید تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور خبرنگاران

به گزارش تور ارمنستان، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور تا انتها شهریورماه 1400 اطلاع داد.

تمدید تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار تقی مهری اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت گسترده و جهانی، مجوز خروج از کشور آن دسته از مشمولان غایبی که از تاریخ اول اسفندماه سال 1398 تا سرانجام سال 1399 با تایید وزارت امور خارجه مجاز به تردد به کشور بوده اند، تا سرانجام شهریورماه 1400 تمدید شده است.

وی اضافه نمود: کلیه مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که کمتر از سه سال اقامت دارند به شرط آنکه تا قبل از سرانجام سال 98 درخارج از کشوراقامت داشته و تا سرانجام سال 99 با تایید وزارت امورخارجه مجوز خروج از کشور اخذ نموده باشند، تا سرانجام شهریور ماه سال 1400 مهلت دارند تا از کشور خارج شوند.

مهری اضافه نمود: مشمولانی که با معافیت تحصیلی صادر شده سازمان وظیفه عمومی در دانشگاه های خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند برای تردد به کشور احتیاج به تاییدیه وزارت علوم و وزارت بهداشت دارند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 936

به "تمدید تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "تمدید تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور خبرنگاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید