شروع ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب

به گزارش تور ارمنستان، سرپرست مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت اعلام کرد که سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب از هم اکنون باز شده است.

شروع ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سرپرست مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت بیان نمود که سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب از هم اکنون برای واکسیناسیون باز شده است.

وی در ادامه گفت: سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب از هم اکنون باز شدو دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم،وزارت بهداشت،دانشگاه آزاد و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور می توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی،تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب نمایند.

او اضافه نمود: دانشجویان و طلاب برای واکسیناسیون نیازی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه نمایند و این امکان فراهم شده است تا دانشجویان و طلاب بتوانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را انتخاب نمایند.

سرپرست مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت در سرانجام بیان نمود: اگر دانشجویی پیروز به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود،می تواند موضوع را به وسیله دانشگاه محل تحصیل پیگیری کند تا معاونت آموزشی وزارت علوم و وزارت بهداشت بهداشت یا دانشگاه آزاد،اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال نمایند و لیست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1194

به "شروع ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان و طلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید